ساماندهی گردشگری سلامت از خاک جمهوری آذربایجان

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی گردشگران سلامت از خاک جمهوری آذربایجان به مقصد اردبیل اطلاع داد.

ساماندهی گردشگری سلامت از خاک جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در مصاحبه با شبکه های آذری توضیح داد: استان اردبیل به عنوان نگین گردشگری ایران میزبان شایسته برای گردشگران آذری است

او گفت: کارهای خوبی در حوزه ساماندهی گردشگری سلامت اجرا شده که این موضوع خواست اتباع آذری نیز می باشد اما این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: بنا داریم تا با همکاری دو کشور بخش گردشگری سلامت را از خاک کشور جمهوری آذربایجان مدیریت کنیم.

فلاحی اضافه نمود: از معاون رییس جمهور و رییس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان دعوت کردیم تا در آینده ای نزدیک میزبان جلسه ای با حضور فعالین گردشگری استان و با موضوع گردشگری سلامت باشند.

او اضافه نمود: استان اردبیل از تمامی پتانسیل های لازم در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است و ما از هرگونه اقدام برای توسعه این حوزه حمایت می کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 224

به "ساماندهی گردشگری سلامت از خاک جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی گردشگری سلامت از خاک جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید