رکورد پرواز هواپیمای کاغذی شکسته شد! ، ماه ها تحقیق در خصوص آیرودینامیک و اوریگامی

به گزارش شهر سرگرمی، سه مهندس هوافضای شرکت بوئینگ پیروز شدند رکورد پرواز هواپیمای کاغذی را بهبود بخشیده و رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برسانند.

رکورد پرواز هواپیمای کاغذی شکسته شد! ، ماه ها تحقیق در خصوص آیرودینامیک و اوریگامی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی ان ان، این هواپیمای کاغذی در مجموع 88 متر، پرواز کرد و رکورد قبلی را که 77 متر بود، شکست.

رکورد پیشین در آوریل 2022 به وسیله 3 نفر در کره جنوبی به دست آمده بود. این کره ای ها پس از 10 سال پیروز به شکستن رکورد پرواز هواپیمای کاغذی شده بودند، اما رکوردشان تنها یک سال دوام آورد.

دیلون روبل، مهندس سیستم در بوئینگ و رکورددار کنونی هواپیمای کاغذی در بیانیه ای گفت: این واقعاً همه چیز را روی نقشه نشان می دهد. این یک لحظه واقعاً غرورآفرین برای خانواده و دوستان است. چنین رکورشکنی ارتباط خوبی با هوافضا و تفکر در راستای طراحی و ایجاد نمونه های اولیه دارد.

مهندسان برای ساخت هواپیما کاغذی خود روی سرعت و کاهش نیروی کششی تمرکز کردند که این ایده از هواپیماهای مافوق صوت، به ویژه X-43A ناسا الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

  • قایق برقی روی سقف خودرو | یک طرح خارق العاده که به آسانی حمل می گردد

آنها برای مشخص زاویه پرتاب ایده آل، شبیه سازی های متعددی را انجام دادند و فیلم های آهسته کوشش های قبلی خود را بارها مرور کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2182

به "رکورد پرواز هواپیمای کاغذی شکسته شد! ، ماه ها تحقیق در خصوص آیرودینامیک و اوریگامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد پرواز هواپیمای کاغذی شکسته شد! ، ماه ها تحقیق در خصوص آیرودینامیک و اوریگامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید