روز کتاب و کتابخوانی همراه با برنامه های رادیو صبا

به گزارش شهر سرگرمی، رادیو صبا 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی با تهیه و تدارک برنامه های ویژه به گرامیداشت این روز می پردازد.

روز کتاب و کتابخوانی همراه با برنامه های رادیو صبا

این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی در برنامه های تولیدی و زنده به گرامیداشت این روز می پردازد.

این شبکه رادیویی با شروع هفته کتاب و کتابخوانی در هفته جاری دربرنامه تعاملی دو طرفه از مخاطبان می خواهد هر روز در 30 ثانیه کتاب مورد علاقه شان را در رادیو معرفی کنند و بخش هایی از آن را برای مخاطبین بخوانند..

این شبکه رادیویی از روز سه شنبه مسابقه کتابخوانی با موضوع مطالعه کتاب مرا با خودت ببر را برگزار می نماید. برگزیدگان این مسابقه پیامکی هر شب ساعت 21 در برنامه زنده شب صبایی معرفی می گردد.

مجتمع 1055 در قالب مسابقه هفته جاری با طرح سوالاتی با موضوع کتاب و کتابخوانی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تقدیم مخاطبان می گردد.

برنامه فرهنگی به توان هفت هفت که ترکیبی از فیلم و کتاب است، روز سه شنبه به مناسبت روز کتابخوانی ب عنوان موضوعی برایت می خوانم به گرامیداشت روز کتاب می پردازد. این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 تقدیم مخاطبان می گردد.

برنامه زنده صبح صبا با نگاهی طنز و در فضای متفاوت با طرح این عنوان موضوعی که اگر کتاب بودید، جمله مهمتان درباره چه بود؟ به گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی می پردازد.

رادیو صبا روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز بشنوید.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2114

به "روز کتاب و کتابخوانی همراه با برنامه های رادیو صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز کتاب و کتابخوانی همراه با برنامه های رادیو صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید