رندرهای گلکسی S23 FE طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نشان می دهد

به گزارش شهر سرگرمی، دیجیاتو نوشت: تا به امروز خبرهای مختلفی درمورد گلکسی S23 FE منتشر شده است. حالا رندرهای این گوشی هوشمند طراحی احتمالی آن را نشان می دهد.

رندرهای گلکسی S23 FE طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نشان می دهد

تا به امروز خبرهای مختلفی در خصوص گلکسی S23 FE منتشر شده است. حالا رندرهای این گوشی هوشمند طراحی احتمالی آن را نشان می دهند.

ابهامات زیادی در خصوص شرایط گلکسی S23 FE وجود دارد. خبرهای غیررسمی مختلفی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده است. برای مثال، در یکی از خبرهای لورفته به این موضوع اشاره شده بود که این دستگاه به جای بهره مندی از تازهترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که سری گلکسی S23 نیز با آن معرفی گردید، قرار است با چیپست اگزینوس 2200 در دسترس کاربران قرار گیرد. اگر این خبر صحت داشته باشد، تعیین نیست چرا سامسونگ در پی استفاده از تراشه های قدیمی تر در این گوشی هوشمند است.

گلکسی S23 FE در رندرهای تازه

رندرهای گلکسی S23 FE تا حدی خبر از طراحی آن می دهند. به نظر می رسد سامسونگ به طراحی قبلی خود در این موبایل پایبند مانده است. همان طور که در رندرها مشاهده می گردد، ظاهراً این دستگاه به نمایشگر تخت در پنل جلویی و دوربین سه گانه در پنل پشتی مجهز خواهد بود.

رندرها به وسیله منابع مطلع بازار، یعنی OnLeaks و SmartPrix، به اشتراک گذاشته شده اند و موبایل تازه را در ترکیب رنگ سفید نشان می دهند.

در نگاه اول، طراحی گلکسی S23 FE شباهت زیادی به گلکسی A54 یا حتی گلکسی S23 دارد. جای تعجب نیست، زیرا سامسونگ مدتی است که از این طراحی استفاده می نماید. موبایل تازه از دور شبیه بقیه گوشی های سامسونگ به نظر می رسد. در پنل جلویی، کاربران احتمالاً با دستگاهی با نمایشگر اولد 6.4 اینچی تخت و حاشیه های باریک روبه رو خواهند شد.

با توجه به اطلاعات فاش شده، ظاهراً این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس 2200 معرفی می گردد و به همین علت انتظار می رود نرخ به روزرسانی نمایشگر 120 هرتز باشد. بعلاوه انتظار می رود موبایل تازه با رم 6 یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی به بازار عرضه گردد. این گوشی هوشمند احتمالاً با باتری 4500 میلی آمپرساعتی و شارژ سریع 25 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی S23 FE احتمالاً با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و ترکیب 12+12 مگاپیکسلی دوربین تله فوتو و سنسور فوق عریض عرضه خواهد شد. هنوز تعیین نیست این موبایل چه زمانی معرفی خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2213

به "رندرهای گلکسی S23 FE طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نشان می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رندرهای گلکسی S23 FE طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نشان می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی S23 FE طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید