دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟

به گزارش شهر سرگرمی، همانطور که تعیین هست در سال گذشته تعداد قطعات ماشین تقلبی افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع در تعمیر انواع ماشین توسط تعمیرکاران مختلف تاثیرگذار بوده است.

دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام توربویدک، تقلبی بودن قطعات ماشین باعث شده که ماشین بعد از تعمیر دوباره دچار همان مشکل گردد، زیرا که قطعه به کار رفته شده به صورت تقلبی بوده است.

تعداد کثیری از قطعات موجود در بازار به صورت تقلبی هست و این قطعات تقلبی روز به روز در حال افزایش هست و باعث کاهش پیدا کردن کیفیت کار تعمیرکاران شده است.

دولت در کوشش است که قطعات فراوریی داخلی را روز به روز بیشتر کند و هم اکنون نیز تعداد زیادی از قطعات موجود در بازار فراوری داخل بوده و دارای کیفیتی مناسب نیز برای تعمیر کاران خواهد بود.

همچنین گفته شده است که نمونه بومی سازی شده قطعات خودرو در بعضی از ماشین های فراوری داخل مشاهده شده است.

خریداران باید توجه داشته باشند که قطعه به کار رفته شده برای ماشین که دیسک و صفحه اصل مورد مثال ما است باید به صورت تقلبی نباشد که در ادامه به آنالیز نحوه تشخیص نیز خواهیم پرداخت.

تشخیص دیسک و صفحه اصل چگونه هست!

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا این قطعه به صورت اصل است و یا خیر کار سختی برای شما نخواهد بود و شما می توانید با پیگیری روش زیر خیلی سریع از این موضوع که دیسک و صفحه اصل است اطمینان لازم را حاصل کنید.

البته روش زیر فقط برای کیت کلاچ ای شرکتی امکان پذیر است و در رابطه با دیسک های غیر شرکتی تنها راه مطمئن خرید از فروشندگان قابل اعتماد است.

برای استعلام برندهای شرکتی کافی است که یک برنامه بارکد روی گوشی موبایل خود که می تواند با هر سیستم عاملی باشد نصب کنید و سپس روی بارکد محصول قطعه یدکی که قصد خرید آن را دارید نگه دارید. در مرحله بعدی است که معین می گردد که دیسک و صفحه اصل است و یا خیر، در ادامه در صورتی که بارکد دریافت شد می توانید داخل موتور جست و جو گر آن را سرچ کنید.

سپس در صورتی که قطعه شما به صورت اصل بوده باشد داخل موتور جست و جو تمامی معینات کامل قطعه دیسک و صفحه اصل نمایان خواهد شد.

در صورتی هم که اطلاعاتی وارد موتور جست و جو گر نبوده باشد معین است که بارکد به صورت کپی بوده و این قطعه نیز اصل نیست.

از معیناتی که برای قطعه های اصل با جست و جو کردن بارکد مشاهده خواهید کرد نام شرکت سازنده قطعه و تاریخ ساخت آن هست و همانطور که گفته شد اگر به این معینات دست پیدا نکنید قطعه تقلبی خواهد بود.

البته ناگفته نماند احتمال اینکه این روش نیز بلا استفاده گردد ممکن خواهد بود، پس شما باید خرید خود را از مکانی انجام دهید که به آن اطمینان خاطر را داشته باشید.

خرید دیسک و صفحه اصل از سایت توربو یدک

همانطور که معین شد تشخیص دادن اصل بودن یک قطعه ماشین برای خرید امروزه کار بسیار سختی شده و احتمال اینکه قطعه ای که خریداری می کنید به صورت تقلبی باشد بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که خرید دیسک و صفحه اصل را از فروشگاه توربویدک انجام بدهید، این فروشگاه محصولاتش را به صورت تضمینی و اصل به فروش می رساند که به همین دلیل شما با خیال راحت خواهید توانست دیسک و صفحه اصلی لازم برای خودرو خودتان را خریداری کنید.

از دیگر خدمات فروشگاه توربویدک می توان به این موضوع اشاره داشت که این فروشگاه مرجعی مطمئن برای خرید دیسک و صفحه اورجینال است و شما دیگر نگران تقلبی بودن قطعات نخواهید بود.

همچنین فروشگاه توربویدک این گارانتی را برای شما قرار داده است که کالاهای موجود در فروشگاه دارای اصالت هست و در صورتی که کالا به صورت اورجینال به دست خریدار نرسد، امکان عودت کردن وجود دارد. از دیگر خدمات توربویدک که می توان بیان داشت، پشتیبانی و هدایت فنی توسط کارشناسان توربویدک هست که به شما پیشنهاد برند مطمئن و اعلام تفاوت های برندها را بیان خواهند کرد.

فروشگاه توروبویدک عرضه کننده انواع دیسک و صفحه اصلی (کیت کلاچ) بوده و محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه دارای ضمانت اصل بودن هست. از جمله برندهای موجود در فروشگاه توربویدک می توان به دیسک و صفحه های والئو، سیکو، دایکن، عظام، لوک و ... اشاره داشت.

خدمات فروشگاه توربویدک برای خرید دیسک و صفحه چیست؟

در صورتی که قصد خرید دیسک و صفحه را از فروشگاه توروبویدک را دارید می توانید در ادامه همراه ما باشید تا خدمات مختلف این فروشگاه را برای شما بیان کنیم.

از خدمات اصلی این فروشگاه برای شما ارسال فوری در تهران است که شما می توانید خیلی سریع بعد از اینکه احتیاج به قطع دیسک و صفحه پیدا کردید سفارشات خود را ثبت کنید.

همچنین فروشگاه توربویدک امکان ارسال انواع قطعات را به سراسر ایران به صورت 24 الی 72 ساعته پشتیبانی می نماید و شما می توانید قطعات مورد احتیاج خود را در زمانی کوتاه و به صورت اصل دریافت کنید.

از دیگر خدماتی که فروشگاه برای شما آماده نموده است می توان به امکان خرید لوازم یدکی خودرو اشاره داشت که در فروشگاه 10000 محصول با بیش از 100 برند معتبر داخلی و خارجی قرار داده شده است و شما می توانید با توجه به احتیاج خود اقدام به سفارش کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 454

به "دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسک و صفحه اصلی را از کجا خریداری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید