بودیمیر شکل بازی علیپور را تغییر می دهد؟

به گزارش شهر سرگرمی، با اضافه شدن بودیمیر، علیپور بار دیگر به نقش خود در دوران حضور طارمی برگشته و کمتر صاحب موقعیت می گردد. دو گل اویکی از روی نقطه پنالتی و دیگری روی ضد حمله ای که خودش آغازگرش بود، به ثمر رسیده.

بودیمیر شکل بازی علیپور را تغییر می دهد؟

از نوع ضربه زدن ماریو بودیمیر به توپ و کنترل های توپش نشان از کیفیت او دارد اما استراتژی پرسپولیس و آرایش دو مهاجمه این تیم ، ماریو را خود به خود از جریان مسابقه خارج می نماید .

تمایل قرمزها به در اختیار داشتن توپ و تحمیل بازی خود به تیم مقابل ، موجب تجمع حریف در نیمه زمین خودی می گردد و پرسپولیس برای شکستن سد دفاعی حریفان ، یک مهاجم با توانایی حمل توپ و بازیِ پشت به دروازه برای بازی بین خط هافبک و دفاع حریف دارد .

کاری که منشا علی رغم ثبت آمار گل زنی پایینش ، به خوبی انجامش می داد و دقایق زیادی از مسابقه را با بازیکنان حریف درگیر بود. همین باعث شد علیپور بیشترین آمار گل زنی اش را ثبت کند . در حالی که در دوران حضور طارمی ، خودِ علیپور مهاجمِ بین خطوط بود و موقعیت ها به طارمی ختم می شد .

حالا با اضافه شدن بودیمیر به ترکیب ، علیپور بار دیگر به نقش خود در دوران حضور طارمی برگشته و کمتر صاحب موقعیت می گردد. دو گل علیپور یکی از روی نقطه پنالتی و دیگری روی ضد حمله ای که خود او آغازگرش بود ، به ثمر رسیده است.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 104

به "بودیمیر شکل بازی علیپور را تغییر می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودیمیر شکل بازی علیپور را تغییر می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید