تور دبی ارزان: برای تماشا جاذبه های ابوظبی در کجا اقامت کنیم؟

به گزارش شهر سرگرمی، هتل های متنوع ابوظبی برای هر نوع سلیقه

اگر برای نخستین بار است که به شهر ابوظبی سفر نموده و قصد دارید از جاذبه های گردشگری شهر تماشا کنید، برترین محل برای اقامت شما از نظر موقعیت جغرافیایی، منطقه ها نزدیک کورنیش (Corniche) در فاصله 8 کیلومتری تفرج گاه های ساحلی است که از نظر دسترسی به سایر بخش های شهر، گزینه ای مناسب و ایده آل محسوب می گردد. در این منطقه، مسیرهای ویژه دوچرخه، سواحل زیبا، پارک ها، زمین های بازی و آب نماهای شهری متعددی قرار گرفته است. در منطقه کورنیش شما به راحتی می توانید خود را با تاکسی به اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر مانند روستای تاریخی، مسجد بزرگ شیخ زائد، پارک های مختلف شهر، منطقه ساحلی جزیره یاس و … رسانده و به سایر بخش ها دسترسی داشته باشید. در این یادداشت، تعدادی از هتل های لوکس و بسیار عالی این منطقه با قیمت های مختلف معرفی می شوند:

تور دبی ارزان: برای تماشا جاذبه های ابوظبی در کجا اقامت کنیم؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

  • هتل های لوکس

در نزدیکی محله کورنیش، (Emirates Palace) یکی از برترین هتل های ابوظبی محسوب می گردد که دارای پلاژها، سوئیت ها و خدمه شخصی برای هر واحد است. در نزدیکی این هتل، هتل جمیرا در برج های اتحاد (Jumeirah at Etihad Towers) با دارا بودن چشم اندازی تماشائی به خلیج فارس و دارا بودن سکوی تماشای منطقه ها اطراف، آپارتمان های اقامتی مناسبی ارائه می نماید که برای اقامت گروه های خانوادگی و محبت آمیز بسیار مناسب است. هتل های (Shangri-La Hotel) و (Qaryat Al Beri) از دیگر گزینه های مناسب برای اقامت در ابوظبی محسوب می شوند که در نزدیکی مسجد بزرگ شیخ زائد قرار دارند. هتل (Ritz-Carlton Grand Canal) نیز در فاصله 5 دقیقه رانندگی تا این مسجد ساخته شده است.

  • هتل های رده قیمت میانه

مهم ترین هتل های رده قیمت میانه در منطقه کورنیش عبارتند از : هتل هیلتون ابوظبی (Hilton Abu Dhab) که دارای ساحل و کلوپ اختصاصی بوده و در فاصله 15 دقیقه پیاده روی تا مارینا مال و روستای تاریخی قرار گرفته است. هتل شرایتون ابوظبی (Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort) با استخر بسیار بزرگ خود و بعلاوه هتل (Holiday Inn) از دیگر گزینه های مناسب برای اقامت در ابوظبی محسوب می شوند.

  • هتل های مقرون به صرفه قیمت

پیدا کردن هتل های مقرون به صرفه قیمت در ابوظبی کار نسبتا دشواری است اما بعضی از هتل های رده میانی در بعضی موارد، تخفیف های اقامتی مناسب و خوبی ارائه می نمایند. این تخفیف ها به طور خاص در فصول کم توریست اعمال می شوند. از جمله این هتل ها می توان به (Mercure Abu Dhabi Centre Hotel) در مرکز شهر اشاره نمود. مرکز اقامتی (Al Diar Dana) نیز از دیگر گزینه های مقرون به صرفه قیمت جهت اقامت در ابوظبی محسوب می گردد. قیمت های هتل (entro Yas Island Abu Dhabi by Rotana) در جزیره یاس به نسبت قابل قبول بوده و این هتل در نزدیکی محل برگزاری مسابقات فرمول یک و پارک های مشهور ابوظبی قرار گرفته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور دبی ارزان: برای تماشا جاذبه های ابوظبی در کجا اقامت کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور دبی ارزان: برای تماشا جاذبه های ابوظبی در کجا اقامت کنیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: برای تماشا جاذبه های ابوظبی در کجا اقامت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید