بتای iOS 15.4 پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را به همه اپ ها اضافه می نماید

به گزارش شهر سرگرمی، جدیدترین پرچم داران غول فناوری آمریکایی یعنی آیفون 13 پرو و پرو مکس اپل مجهز به نمایشگرهای پروموشن با رفرش ریت 120 هرتزی هستند، اما تنها تعداد کمی از اپلیکیشن ها از نرخ رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نمایند که بیشتر آن ها نیز اپ های مربوط به خود سیستم هستند. اما طبق آخرین گزارش ها و شایعه ها، اپل میخواهد تا پشتیبانی همه اپ ها از رفرش ریت 120 هرتزی را به نسخه 15.4 iOS اضافه کند تا کاربران تجربه بسیار روانی را در گوشی های هوشمند آیفون خود داشته باشند. شایان ذکر است که iOS 15.4 در حال حاضر در مرحله بتا است و به زودی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

بتای iOS 15.4 پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را به همه اپ ها اضافه می نماید

همان طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره کردیم، iOS 15.4 هم اکنون در مرحله بتا قرار گرفته است و این اطلاعات از یک توسعه دهنده منتشر شده که می گوید این خبر را از مسئولی در شرکت اپل دریافت نموده است. او با انتشار پستی در توییتر نوشت: امروز یک پیغام کوتاه از شخصی در شرکت اپل دریافت کردم که اعلام نموده نداشتن پشتیبانی همه اپ ها از رفرش ریت 120 هرتزی در نسخه بتای iOS 15.4 رفع شده و همه اپلیکیشن ها به صورت اتوماتیک قابلیت پشتیبانی از انیمیشن های 120 هرتزی را در آیفون های پشتیبانی شده دریافت خواهند کرد.

پیش تر هم خبری از نسخه بتای iOS 15.4 منتشر شد مبنی بر اینکه کاربران در این نسخه از iOS می توانند در صورت پوشیدن ماسک هم به یاری فیس آیدی قفل آیفون خود را باز نمایند. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در رسانه های خبری، در نسخه بتای iOS 15.4 کاربران قادر خواهند در صورت پوشیدن ماسک هم به یاری فیس آیدی قفل گوشی خود را باز نمایند. این یکی از جدیدترین قابلیت های این نسخه از سیستم عامل اپل است که به وسیله یکی از کاربران توییتری با نام Brandon Butch کشف شد.

به نظر می رسد اپل توانسته باگ Core Animation را که اجازه نمی داد انیمیشن ها از نرخ تازه سازی 60 فریم بر ثانیه فراتر بروند را رفع کند. با این حال، نمی توانیم تأیید کنیم که آیا همه برنامه ها به طور اتوماتیک با نرخ رفرش ریت 120 فریم در ثانیه اجرا می شوند یا بعضی از توسعه دهندگان باید کد برنامه های خود را نیز تغییر دهند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1975

به "بتای iOS 15.4 پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را به همه اپ ها اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتای iOS 15.4 پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را به همه اپ ها اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید