بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

به گزارش شهر سرگرمی، آتریوم یکی از بهترین بازارهای مسکو برای گردشگران به شمار می رود. روبروی ایستگاه Kurskقرار گرفته است. لباس فروشی های متعدد و عطرفروشی و سوپرمارکت از جمله امکانات این مرکز به شمار می رود. در کافی شاپ بزرگ آن هرشب کنسرت زنده موسیقی سنتی و پاپ اجرا می گردد. هم خرید کنید هم کنسرت ببینید. بهتر از این چه می خواهید؟

بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بازارهای مسکو برای سوغاتی خریدن چنگی به دل نمی زنند. مسکو شهر نسبتاً گرانی است. با توجه به قیمت ها در بازارهای خودمان، چندان برای خرید مناسب به نظر نمی رسند. با این حال، خرید کردن و ویترین گردی در مراکز خرید، یکی از تفریحات محبوب مسافران است. اینجا مهم ترین بازارهای مسکو را به شما معرفی می کنیم. از خرید بعضی محصولات مثل عطر و لوازم آرایشی خودداری کنید. هم قیمت شان گران است و هم گاهی اجناس تقلبی نصیب تان می گردد. سماور بخرید. بله، درست شنیدید. سماور متعلق به روس ها است. بد نیست یکی از آنها داشته باشید. عروسک های سنتی ماتریوشکا هم برای یادگاری خریدن جالب هستند.

مرکز خرید متروپلیس

متروپلیس پر از مغازه های شیک، با اجناس مدرن و زیباست. دسترسی راحت به ایستگاه مترو، مساحت زیاد مجموعه، وجود برندهای معروف، محبوبش نموده است. برندهای زارا، تامی هیلفیگر، اسپیریت منگو، لویس و … آنجا شعبه دارند. مغازه های کوچکی چون اچ اند ام (H&M)، نیولوک (Newlook)، و ریور آیلند (River Island) وجود دارند که این مجموعه را کامل می نمایند. رستوران های معروف و فست فود های زنجیره مانند مک دونالد، کی. اف. سی، برگر کینگ و … نیز این مجموعه را دوست داشتنی تر نموده اند.

مرکز خرید ایکیا

از ایستگاه های متروی Rechnoi Vokzal و Lyublino و Tyopliy می توان به این فروشگاه ، دسترسی پیدا کرد. ایکیا یک فروشگاه زنجیره ای بین المللی است و تقریباً هر چیز، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می گردد. ایکیا یکی از محبوب ترین بازارهای مسکو است.

مرکز خرید پلوشاد

این مرکز خرید دقیقاً در مرکز مسکو، کنار میدان سرخ مسکو و همجوار میدان کاخ کرملین و کلیسای سنت باستیل قرار گرفته است. این مرکز خرید سه طبقه است. معماری جالبی دارد. برندهای معروف داخلی و خارجی آنجا شعبه دارند. بیشتر مغازه دارها به زبان انگلیسی مسلط هستند. این مرکز خرید برای تهیه مواد خوراکی مناسب نیست.

مرکز خرید آتریوم

آتریوم یکی از بهترین بازارهای مسکو برای گردشگران به شمار می رود. روبروی ایستگاه Kurskقرار گرفته است. لباس فروشی های متعدد و عطرفروشی و سوپرمارکت از جمله امکانات این مرکز به شمار می رود. در کافی شاپ بزرگ آن هرشب کنسرت زنده موسیقی سنتی و پاپ اجرا می گردد. هم خرید کنید هم کنسرت ببینید. بهتر از این چه می خواهید؟

مرکز خرید اوروپسکی

مرکز خرید اوروپسکی یکی از بهترین مراکز برای گشتن و دیدن ویترین ها است. نزدیک بودن مجموعه به ایستگاه مترو و مرکز شهر یکی از ویژگی های مثبت آن است. می توانید برندهای معتبر داخلی و خارجی و بسیاری از وسایل مورد احتیاج خود را از این مجموعه شیک تهیه کنید. یک هایپرمارکت در طبقه اول وجود دارد.

مرکز خرید اوچان

اوچان یک هایپرمارکت بسیار بزرگ است. بیشتر اهالی مسکو مواد غذایی مورد احتیاج خود را از این مکان تهیه می نمایند. یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این بازار، قیمت بسیار پایین اجناس است. لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم باغبانی، و هر آنچه را که احتیاج داشته باشید، در این مکان پیدا می کنید. پس در یک کلام می توان گفت این مجموعه بزرگ، بهشتی از تمام وسایلی است که به فکرتان می رسد.

Gum یا فروشگاه های زنجیره ای اصلی

فروشگاه زنجیره ای Gum بخش وسیعی از شرق میدان سرخ را تشکیل می دهد. این مجموعه قدیمی نمای یک قصر سلطنتی را دارد و سبک معماری قرن 19 را به نمایش می گذارد. طبقات این مرکز خرید سه طبقه از طریق پل به یکدیگر متصل می شوند. علاوه بر طراحی شیک، این مرکز خرید دارای برندهای معروف جهان، اوت لت ها، فعالیت های فرهنگی جذاب، رستوران ها و کافه ها است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 645

به "بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید