افشای عکس ها و مشخصات کلیدی گوشی Infinix Zero 5G

به گزارش شهر سرگرمی، با توجه به انتشار رندر ها و افشای مشخصات گوشی Infinix Zero 5G، انتظار می رود زمان عرضه آن در ژانویه 2022 باشد.

افشای عکس ها و مشخصات کلیدی گوشی Infinix Zero 5G

به گزراش خبرنگاران، ماه گذشته میلادی وبسایت Tech Arena24 گزارش داد که شرکت Infinix در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Zero 5G به عنوان گوشی هوشمند مجهز به 5G است. هفته گذشته، این دستگاه در پایگاه داده Play Console نیز معرفی شد. این وبسایت پیش بینی کرده بود که گوشی Zero 5G به زودی راه اندازی خواهد شد. اکنون یک گزارش نو رندر ها و مشخصات Zero 5G را فاش کرده است.

رندری که از گوشی Infinix Zero 5G منتشر شده سبز رنگ است. با این حال حدس زده می شود که این دستگاه ممکن است در رنگ های دیگری مانند مشکی، آبی و قرمز نیز عرضه شود. مجموعه دوربین، که شبیه مدل Find X3 به نظر می رسد، دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو و یک دوربین فوق عریض است. در کنار مجموعه دوربین سه گانه یک جفت فلش LED سرد/گرم نیز ارائه شده است.

در پنل جلویی گوشی Infinix Zero 5G یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ به روزرسانی 120 هرتز قرار گرفته است. این نمایشگر دارای سوراخ پانچ در وسط برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. دوربین جلو با یک فلاش LED دوگانه جفت شده است.

از تراشه Dimensity 900 در زیر کاپوت Infinix Zero 5G استفاده شده است. این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود. احتمالاً 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز ارائه خواهد شد. انرژی این دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند، تأمین می شود. گوشی Zero 5G با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر XOS راه اندازی می شود و با اسکنر اثر انگشت در کنار عرضه خواهد شد.

طبق آخرین گزارش ها، گوشی Infinix Zero 5G در ژانویه 2022 در بازار هند عرضه خواهد شد و حدس زده می شود که تا ماه فوریه در بازار های دیگر نیز ارائه شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی Zero 5G در دسترس نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1935

به "افشای عکس ها و مشخصات کلیدی گوشی Infinix Zero 5G" امتیاز دهید

1 کاربر به "افشای عکس ها و مشخصات کلیدی گوشی Infinix Zero 5G" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای عکس ها و مشخصات کلیدی گوشی Infinix Zero 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید