افزایش 6 درصدی خانوارهای بهره مند از عواید فروش سوخت مرزنشینان

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان جنوبی از افزایش 6 درصدی خانوارهای بهره مند از عواید فروش سوخت مرزنشینان اطلاع داد.

افزایش 6 درصدی خانوارهای بهره مند از عواید فروش سوخت مرزنشینان

مشیرالحق عابدی، از واریز مرحله دیگری از عواید سهمیه فروش سوخت مرزنشینان استان خراسان جنوبی اطلاع داد و گفت: با پی گیری های ویژه استاندار، دوشنبه یازدهم آذرماه، عواید حاصل از فروش سهمیه سوخت مرزنشینان به حساب سرپرستان خانوار منتفع از طرح مذکور واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشابه مراحل گذشته مبلغ واریزی 714 هزار تومان خواهد بود که به حساب سرپرستان خانوار در 69 روستای مرزی شهرستان های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه واریز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: دراین مرحله، افراد منتفع نسبت به مرحله قبل 6 درصد افزایش یافته که نشانگر حضور دائمی مرزنشینان و همچنین مهاجرت معکوس و بازگشت بعضی از این عزیزان به مناطق مرزی است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری، معاون هماهنگی امور مالی استانداری عابدی، گفت: با توجه به کوشش های استاندار، سهمیه سوخت مرزنشینان در بهمن 97 نسبت به قبل دو برابر و در مقاطع بعدی بین 7 تا 10 برابرافزایش یافت که این موضوع درکل کشور بی نظیر بود.

وی اضافه کرد: این رخداد ارزشمند منجر به افزایش 100 درصدی عواید حاصل از فروش سهمیه سوخت نسبت به گذشته شد که نقطه عطفی در راستای بهبود شرایط معیشتی و اشتغال قانونی مرزنشینان و همچنین پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی محسوب می گردد.

اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده همچون تفاهمنامه منعقد شده میان استاندار محترم و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایجاد اشتغال پایدار در روستاها به ویژه مناطق مرزی با مشارکت مرزنشینان غیور رونق گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 538

به "افزایش 6 درصدی خانوارهای بهره مند از عواید فروش سوخت مرزنشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 6 درصدی خانوارهای بهره مند از عواید فروش سوخت مرزنشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید