استفاده از کارت سوخت شخصی اجباری شد؟

به گزارش شهر سرگرمی، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: تقاضا از مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی به معنای غیرفعال شدن کارت های آزاد جایگاه ها نیست اما مهم است که دارندگان خودرو کارت شخصی خود را به همراه داشته باشند تا با مسئله ای در شلوغی پمپ بنزین ها خصوصا در بعضی استان ها روبرو نشوند.

استفاده از کارت سوخت شخصی اجباری شد؟

به گزارش خبرنگاران، رضا نواز با بیان اینکه به علت اینکه تعداد کارت های آزاد در جایگاه ها محدود است، اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه مشکل ضروری است دارندگان خودرو کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: اطلاعیه شرکت های تابعه وزارت نفت مبنی بر دعوت از مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی جهت مدیریت بهتر توزیع سوخت است و در صورتی که مردم از کارت سوخت خود استفاده نمایند در شلوغی های نوروزی پمپ بنزین ها با مشکل روبرو نخواهند شد.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور با تاکید بر اینکه تعداد کارت های آزاد بنزین به مقدار تعداد نازل های سوخت نیست و این نوع کارت ها صرفاً برای استفاده اضطراری است، اضافه کرد: خصوصا در استان های مرزی، به دلایلی نظیر مدیریت توزیع و جلوگیری از انحراف فراورده، تعداد کارت های آزاد جایگاه ها را بسیار کم نموده اند و همراه داشتن کارت سوخت شخصی در کل کشور خصوصاً این استان ها اکیداً توصیه می گردد.

نواز با تاکید براینکه استفاده عمومی همه مالکان خودروها از کارت های سوخت جایگاه از ابتدا تصمیم درستی نبود و جایگاهداران دخالتی در مورد سهمیه و قیمت سوخت ندارند، گفت: تصمیم سازان باید قبلاً پیش بینی های لازم را انجام می دادند و هم اکنون مسئله ای وجود نداشت، البته مسئولان باید هر چه زودتر کارت های المثنی و نو را در اختیار مالکان خودرو قرار دهند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای هر تصمیمی ابتدا باید زیرساخت های آن اجرایی گردد و مشورت از این بخش خصوصی اخذ گردد، بیان نمود: حذف کامل کارت آزاد جایگاه های سوخت عملی نیست و هر تصمیم شتاب زده ای در این مورد موجب ایجاد مسائل متعدد برای مردم و مالکان جایگاه ها خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنف جایگاهداران کشور، تمهیدات لازم برای نوروز در جایگاه ها درنظر گرفته شده و ان شالله مسئله ای برای تامین سوخت وجود نخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2169

به "استفاده از کارت سوخت شخصی اجباری شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کارت سوخت شخصی اجباری شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید