از سوی آموزشگاه علوم و هنر های سینما؛ تعداد فیلم های مجاز به شرکت در اسکار 91 عنوان اعلام شد

به گزارش شهر سرگرمی، آموزشگاه علوم و هنر های سینما تعداد فیلم های بلند سینمایی را که واجد شرایط رقابت در مراسم اسکار پیش رو هستند، اظهار داشت.

از سوی آموزشگاه علوم و هنر های سینما؛ تعداد فیلم های مجاز به شرکت در اسکار 91 عنوان اعلام شد

به گزارش ، آرام آرام با نزدیک شدن به روز های برگزاری مراسم بزرگترین رویداد سینمایی دنیا، صفحات سینمایی نشریات و خبرگزاری های دنیا مملو از گمانه ها، لیست های احتمالی و لحظه شماری برای شروع این مراسم بزرگ شده است.

دیروز سه شنبه 18 دسامبر (27 آذر) آموزشگاه علوم و هنر های سینما در جدیدترین اطلاعیه خود درباره مراسم پیش رو، تعداد فیلم های مجازی را که در این دوره به رقابت می پردازند بیان کرد که بر این اساس 347 فیلم بلند سینمایی واجد شرایط برای رقابت در رشته های گوناگون برای کسب جوایز اسکار هستند که این رقم افزایشی 6 عددی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

این 347 فیلم شامل انواع فیلم هایی سینمایی است؛ از تولیدات کمپانی های بزرگ گرفته تا فیلم ها و مستند های کم خرج استودیو های مستقل که بر اساس قوانین اسکار، اکران محدودی را از سر گذرانده اند.

بر اساس ضوابط و شرایط آموزشگاه علوم و هنر های سینما تمام تولیدات سینمایی که بیش از 40 دقیقه باشند، به صورت 35 یا 70 میلی متری و یا یکی از فرمت های مصوب دیجیتالی پخش شده باشند، تا قبل از 31 دسامبر در محدوده بخش لس آنجلس کالیفرنیا اکران شده باشند و این اکران حداقل به مدت 7 روز بوده باشد، مجاز به رقابت برای کسب جوایز اسکار هستند.

لازم به ذکر است؛ نامزد های نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) اعلام و مراسم اصلی در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) در دالبی تئاتر هالیوود برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 65

به "از سوی آموزشگاه علوم و هنر های سینما؛ تعداد فیلم های مجاز به شرکت در اسکار 91 عنوان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سوی آموزشگاه علوم و هنر های سینما؛ تعداد فیلم های مجاز به شرکت در اسکار 91 عنوان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید