آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان ادامه دارد

به گزارش شهر سرگرمی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش پراکنده در نواحی غرب و جنوب استان و تداوم غبارآلودی هوای شهر اصفهان طی روز چهارشنبه خبرداد.

آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان ادامه دارد

نوید حاجی بابایی با اشاره به گذر امواج ضعیف از روی استان، گفت: امروز افزایش ابر را در منطقه ها غرب و جنوب استان انتظار داریم.

او ادامه داد: فردا چهارشنبه تا اوایل روز پنجشنبه با گذر امواج ضعیف از لایه های میانی جو، آسمان بیشتر منطقه ها استان ابری و در منطقه ها غرب و جنوب اصفهان بارش پیش بینی می گردد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سکون نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها در منطقه ها مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان فردا چهارشنبه نیز کماکان ادامه دارد و هوای این منطقه غبارآلود است.

حاجی بابایی با اشاره به افزایش یک تا سه درجه ای دمای هوای استان طی 24 ساعت پیش رو، اضافه نمود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 19 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

او افزود: بوئین میاندشت با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای 22 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2121

به "آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید