پلاتینی: توپ طلا باید به واران برسد

به گزارش شهر سرگرمی، هرگز نشده بود که انتخاب یک بازیکن برای دریافت توپ طلا به این راحتی باشد. تنها یک بازیکن هست که هم جام باشگاه های اروپا را فتح نموده و هم جام جهانی را

پلاتینی: توپ طلا باید به واران برسد

میشل پلاتینی، رییس سابق یوفا گفته که توپ طلا باید به واران برسد، چراکه تنها بازیکنی است که در فصل گذشته هم فاتح لیگ قهرمانان شد و هم فاتح جام جهانی.

پلاتینی که خودش بین سال های 1983 تا 1985 سه بار برنده توپ طلا شده، می گوید: هرگز نشده بود که انتخاب یک بازیکن برای دریافت توپ طلا به این راحتی باشد. تنها یک بازیکن هست که هم جام باشگاه های اروپا را فتح نموده و هم جام جهانی را. معمولا بحث بر سر این است که رونالدو توپ طلا را می گیرد یا مسی، اما سال جاری تنها یک بازیکن است که همه افتخارات را کسب نموده است. اسم او واران است و به جز افتخاراتش، خود او هم بازیکنی عالی است. بازیکنی خیلی خیلی خوب. تنها معیار بی طرفانه قضاوت، نتایجی است که یک بازیکن گرفته است. شما می توانید درباره گریزمان، امباپه و سایرین نظر خود را داشته باشید اما تنها یک نفر هست که همه عناوین را کسب نموده است و دو رقابت بسیار مهم را فتح نموده و او رافائل واران است.

واران یکی از 30 نامزد کسب توپ طلای سال جاری است که برنده آن حدود یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. در فهرست نامزدها نام نیمار، ایسکو، سرخیو راموس، گرت بیل، لوئیز سوارز، کوین ده بروین و ماریو مانجوکیچ هم دیده می گردد.

واران در حال حاضر روزگار سختی را در رئال مادرید می گذراند و شایعات بسیاری وجود دارد که او ممکن است از این تیم جدا گردد. او در بازی کلاسیکو یک پنالتی داد و سپس زمین را به دلیل مصدومیت ترک کرد. حالا روزنامه گاردین نوشته که منچستریونایتد حاضر است تا 100 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به رئال مادرید بپردازد. واران رابطه خوبی با ژوزه مورینیو، مربی یونایتد دارد که این رابطه از دوران حضور مورینیو در رئال مادرید شکل گرفته است. دو سال پیش هم شایعاتی مبنی بر پیوستن او به منچستریونایتد به گوش می رسید اما او در برنابئو ماندنی شد. در تابستانی که گذشت هم یونایتد کوشش کرد یک مدافع میانی بخرد و به سراغ او هم آمد اما آنها در نهایت هیچ بازیکنی را نتوانستند به خدمت بگیرند. اوضاع البته ممکن است در تابستان آینده عوض گردد و این بستگی به این دارد که اوضاع مادرید چطور پیش برود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 29

به "پلاتینی: توپ طلا باید به واران برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاتینی: توپ طلا باید به واران برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید