محمدی فر: مقابل پرسپولیس تیم دست وپابسته ای نیستیم

به گزارش شهر سرگرمی، سعید محمدی فر، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ دست وپابسته نخواهد بود.

محمدی فر: مقابل پرسپولیس تیم دست وپابسته ای نیستیم

سعید محمدی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: شرایط خیلی خوبی برای مسابقه با پرسپولیس داریم. تمرینات خوبی داشتیم و یک مسابقه دوستانه انجام دادیم که به تیم مان یاری کرد. خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می کنیم و ان شاءالله بتوانیم در این دیدار، دست پر از زمین خارج شویم.

وی درباره شرایط خوب پرسپولیس گفت: همه می دانند پرسپولیس چه تیم قدرتمندی است. این تیم نایب قهرمان آسیاست و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد، با این حال ما نیز تیم دست وپا بسته ای نیستیم و در استادیوم آزادی کوشش می کنیم تا روز خوبی را پشت سر بگذاریم و طرفداران خود را خوشحال کنیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی درباره پرداخت 35 درصد از مطالبات اعضای تیم اعلام کرد: خوشبختانه این اتفاق قبل از بازی با پرسپولیس رخ داد و روحیه اعضای تیم را بالا برد. بی تردید پرداخت این مبلغ به اعضای تیم سبب می گردد تا با شرایط بهتری به مصاف پرسپولیس برویم.

این فصل مسائل زیادی را تجربه می کنیم، اما با همین شرایط نهایت کوشش مان را به کار می گیریم تا بتوانیم صندلی فصل قبل را تکرار کنیم.، محمدی فر با بیان این جمله توضیح داد: سال جاری تیم های مدعی زیادی در لیگ برتر حضور دارند، اما ما توانسته ایم مقابل این تیم ها نتایج خوبی بگیریم و حالا دوست داریم مقابل پرسپولیس هم این اتفاق رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 60

به "محمدی فر: مقابل پرسپولیس تیم دست وپابسته ای نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی فر: مقابل پرسپولیس تیم دست وپابسته ای نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید