سهم اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی تفرش 93 میلیارد ریال است

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نظام الدین دنیا میرزایی پیش از ظهر سه شنبه در سیزدهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در شهرستان آشتیان برگزار گردید، گفت: از سهم اعتبارات 93 میلیارد ریالی مبلغ 43 میلیارد ریال مربوط به سهم اعتبارات اشتغال فراگیر شهرستان آشتیان با عاملیت هشت بانک و 50 میلیارد ریال متعلق به سهم اعتبارات اشتغال روستایی با عاملیت سه بانک و یک صندوق است.

سهم اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی تفرش 93 میلیارد ریال است

وی اضافه کرد: سهم بخش های هدف از قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی شامل بخش کشاورزی و منابع طبیعی 15 درصد، صنایع و معادن کوچک 10 درصد، فعالیت های خدماتی و فناوری اطلاعات 15 درصد، گردشگری 10 درصد، صنایع دستی و فرش دستباف 10 درصد، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهرهای زیر ده هزار نفر نیز 10 درصد است.

فرماندار شهرستان آشتیان اعلام کرد: از محل اشتغال فراگیر در بخش صنعت شهرستان آشتیان اعطای 135 میلیارد ریال تسهیلات با پیش بینی ایجاد اشتغال 130 نفر با عاملیت بانک ملی در دست آنالیز است.

دنیا میرزایی ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغال روستایی تعداد 51 طرح به مبلغ 88 میلیارد و 121 میلیون ریال و اشتغالزایی 132 نفر به بانک های عامل ارسال شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه 15 طرح مربوط به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یک طرح صندوق کارآفرینی امید، چهار طرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 28 طرح جهاد کشاورزی و سه طرح صنعت و معدن می باشد که از این تعداد 28 طرح در بانک های عامل مصوب شده و 23 طرح در دست آنالیز می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 38

به "سهم اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی تفرش 93 میلیارد ریال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی تفرش 93 میلیارد ریال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید