زهرا قنبری: قهرمانی در لیگ مهم تر از خانم گلی است، در انتظار آوردن جام قهرمانی آسیا به ایران هستیم

به گزارش شهر سرگرمی، ملی پوش تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: قهرمانی تیم بم در لیگ مهم تر از خانم گلی من در این رقابت ها است.

زهرا قنبری: قهرمانی در لیگ مهم تر از خانم گلی است، در انتظار آوردن جام قهرمانی آسیا به ایران هستیم

زهرا قنبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سال جاری آغاز خوبی در لیگ برتر فوتبال بانوان داشتیم. خوشبختانه توانستیم در صدر جدول قرار بگیریم. البته با شرایطی که تیم ها در لیگ سال جاری دارند صدرنشینی کار بسیار سختی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در لیگ سال جاری هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت. رقابت های جذاب و نزدیکی را شاهد هستیم. در این شرایط قهرمانی دلچسب تر می گردد و ما برای کسب قهرمانی کوشش می کنیم.

مهاجم تیم شهرداری بم ادامه داد: در حال حاضر با ثبت 20 گل در صدر گلزنان برتر لیگ بانوان قرار دارم. این عنوان را در حالی به دست آوردم که کار تیمی و کوشش تمامی هم تیمی هایم است. از کسب این عنوان بسیار خوشحالم اما آنچه برای من مهم است کسب عنوان قهرمانی با تیم شهرداری بم است و تمام همت من و بازیکنان تیم رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

قنبری یادآورشد: این هفته بازی بسیار سختی برابر تیم ملوان بندر انزلی داریم. این تیم پس از دوسال دوری به لیگ بازگشته است. بازیکنان ملوان با انگیزه و با غیرت بازی می نمایند. به طور حتم بازی سختی را در انزلی خواهیم داشت. به خصوص این که به لحاظ آب و هوایی نیز شرایط انزلی در روز بازی بارانی است. با این وجود و با تمام احترامی که برای تیم ملوان قائلم اما سه امتیاز این بازی برای بم است و ما برای پیروزی به انزلی می رویم.

وی با اشاره به جام ملت های آسیا درباره بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزویم قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیاست. با تمام وجودم برای موفقیت تیم ملی ایران در این رقابت ها دعا می کنم. تیم ایران لیاقت قهرمانی را دارد. در تمامی پست ها بهترین بازیکنان را در اختیار داریم. اگرچه رسیدن به جام قهرمانی کار چندان آسانی نیست. اما تیم ایران یکی از بهترین های جام است. دعای تمام ملت ایران بدرقه این تیم خواهد بود و به انتظار آوردن جام قهرمانی به ایران هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 82

به "زهرا قنبری: قهرمانی در لیگ مهم تر از خانم گلی است، در انتظار آوردن جام قهرمانی آسیا به ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا قنبری: قهرمانی در لیگ مهم تر از خانم گلی است، در انتظار آوردن جام قهرمانی آسیا به ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید