جلسه شورای سیاستگذاری کودک آنلاین برگزار گردید، ثبت نام 94 فیلم

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره کودک آنلاین با حضور سیدجمال هادیان دبیر جشنواره، علیرضا تابش مدیرعامل و حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، اعضای شورای سیاستگذاری و دبیران بخش های مختلف این جشنواره در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

جلسه شورای سیاستگذاری کودک آنلاین برگزار گردید، ثبت نام 94 فیلم

در ابتدای این جلسه سیدجمال هادیان دبیر جشنواره کودک آنلاین با اشاره به این که دبیرخانه جشنواره کودک آنلاین خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تجهیز شده و شروع به کار نموده است، توضیح داد: تاکنون استقبال خوبی از سوی ایده پردازان و فیلمسازان اجرا شده است.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این جلسه با اشاره به این که یکی از مهم ترین وظایف بنیاد فارابی فراوری محتوا در حوزه سینمای کودک و حمایت از حرکت های فرهنگی در این حوزه است، گفت: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جشنواره ایجاد نگاه تخصصی به شبکه های اجتماعی است که همین موضوع فرصت مناسبی برای گفتمان سازی محسوب می گردد و به همین بهانه متخصصان حوزه رسانه می توانند دیدگاه خود را در این زمینه مطرح نمایند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: برگزاری این جشنواره زمینه آموزش به والدین را فراهم می نماید و موجب تقویت دیدگاه های انتقادی کودک در فضای مجازی می گردد و امید ما بر این است که جشنواره کودک آنلاین آرام آرام راه خود را میان مردم پیدا کند.

در این جلسه حسین شیخ الاسلامی دبیر محتوایی جشنواره ضمن ارائه یک گزارش، گفت: ضریب نفوذ جشنواره در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد چرا که امروز بیشتر جامعه هدف ما از وجود چنین جشنواره ای اطلاع دارد اما، موضوع اصلی این است که آن ها دقیق نمی دانند که موضوع اصلی چیست، به همین دلیل ثبت نام برای بخش فیلم کوتاه دو برابر بخش وب سری و ایده بوده است.

صادق زنگنه دیگر عضو شورای سیاستگذاری در این نشست درباره اهمیت جذب دانش آموزان در این جشنواره صحبت و مطرح نمود: ما کار خود را با جلساتی با مدیران وزارت ورزش و جوانان شروع کردیم و قرار است تا با معرفی سمن های مربوط به فضای مجازی پیگیر آموزش و توجیه اهداف جشنواره در شهرستان ها باشیم.

در انتها این نشست که به ارائه گزارش دبیران بخش ها اختصاص داشت، طیبه فلکیان دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه روند دریافت آثار تاکنون به خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: تا به امروز 94 فیلم و 41 ایده در جشنواره ثبت نام شده است که با توجه به نوپا بودن این رویداد، رقم قابل قبولی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 57

به "جلسه شورای سیاستگذاری کودک آنلاین برگزار گردید، ثبت نام 94 فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شورای سیاستگذاری کودک آنلاین برگزار گردید، ثبت نام 94 فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید