ثبت یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه نماینده قم در لیگ بانوان

به گزارش شهر سرگرمی، محمد ایزانلو در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تیم والیبال افق به نمایندگی از استان قم در مسابقات والیبال جام باشگاه های کشور شرکت نموده است و در دور گروهی این مسابقات صاحب یک پیروزی و 2 شکست شده است.

ثبت یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه نماینده قم در لیگ بانوان

وی اضافه نمود: تیم افق قم در گروه دوم مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های کشور در یزد با تیم های کشت و صنعت گل و ریحان، مدرن مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آریا سپاهان و ترمه دستجردی یزد همگروه است که تا خاتمه مسابقات روز دوشنبه، 3 بازی برگزار نموده و 2 مسابقه دیگر در پیش دارد.

سرپرست هیئت والیبال قم گفت: افق در نخستین دیدار خود در این رقابت ها در دیدار نخست 3 بر صفر برابر ترمه دستجردی یزد مغلوب شد و در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب شهرداری قزوین شد.

ایزانلو بیان داشت: نخستین برد تیم افق در دیدار سوم به دست آمد و این تیم پیروز شد تیم کشت و صنعت گل و ریحان را 3 بر صفر شکست دهد و با توجه به 2 بازی باقی مانده برابر تیم های آریا سپاهان و مدرن مشهد به کسب صندلی مورد نظر امیدوار گردد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود مطرح کرد: برگزاری مسابقات لیگ والیبال استان قم در دستور کار قرار گرفته است و این مسابقات مربوط به دسته جات آزاد است و برنامه آن به زودی از سوی هیئت والیبال استان قم اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 90

به "ثبت یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه نماینده قم در لیگ بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه نماینده قم در لیگ بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید