تغییر مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان بجنورد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رئیس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر بجنورد شامگاه یک شنبه در جلسه علنی این شورا با اشاره به مصوبات کمیسیون عمران، اظهار کرد: 50 هکتاراز باغ های حصار شیرعلی در مسیر کنار گذر واقع شده است و با عبور این کنارگذر از یکی از باغ ها تنفسگاه شهری را از دست خواهیم داد.

تغییر مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان بجنورد

سید محسن موسوی ادامه داد: شهرداری بجنورد موظف گردیده تا با کمیسیون ماده 5 با شرط حفظ باغ ها و در نظر دریافت مسائل فنی برای اصلاح کنارگذر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین به مکاتبات انجام گردیده پلیس هدایت و رانندگی برای نصب علائم در محدوده مراکز آموزشی اشاره نمود و اضافه نمود: آموزش و پرورش موظف است لیستی از مدارسی که در محدوده آن ها علائم هشدار وجود ندارد اعلام کند تا شهرداری نسبت به نصب آن اقدام کند.

لازم به ذکر است، اجازه انتشار تبلیغات شرکت های خصوصی در تاکسی ها طرح دیگری بود که در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد به شور گذاشته شد، بر اساس این طرح تاکسی ها در فضاهایی که در اختیار دارند می توانند برای تبلیغات شرکت های خصوصی استفاده نمایند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد که مخالف این طرح بود، عنوان نمود: این طرح باید مورد پژوهش قرار بگیرد و معین گردد که این انفجار تبلیغات چه تأثیراتی بر روی شهروندان داشته است.

علیرضا باغچقی با بیان این که ما برای تبلیغات حتی از اندک فضای تاکسی ها غافل نمی شویم، گفت: شرایط موجود طوری است که برای بهداشت روانی مردم احساس خطر می کنم.

بر پایه این گزارش کلیات طرح مطرح گردیده با آرای بالای اعضا مورد پذیرش قرارگرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 5

به "تغییر مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر مسیر کنار گذر جنوبی شهرستان بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید