باشگاه ها فقط اسم فرهنگی را یدک می کشند، باید به یاری داوران برویم

به گزارش شهر سرگرمی، رحمان محمدی راد در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم شهروند اراک گفت: تمرینات خوبی در طول هفته پشت سرگذاشته ایم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل شهروند اراک ارائه دهیم. هرچند تیم اراکی نسبت به دور رفت دچار تغییراتی شده است ولی بازی در اراک و مقابل تیمی که نتایج خوبی در نیم فصل نخست کسب نموده است و تماشاگران خوبی دارد کار سختی است. با تمام پتانسیل مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

باشگاه ها فقط اسم فرهنگی را یدک می کشند، باید به یاری داوران برویم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در ادامه درباره حواشی داوری در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: نمی توان درمورد اشتباهات داوری قطعی صحبت کرد. به هر حال داوران نیز انسان هستند و اشتباه می نمایند. باید به یاری ویدئو چک و همچنین صبوری بیشتر مربیان و بازیکنان به یاری داوران برویم تا بتوانند از این فشار خارج شوند. اشتباهات زیاد است اما باید به داوران یاری کنیم تا از این فشار خارج شوند. به هر حال آنها نیز از خانواده والیبال هستند.

وی درباره دخالت تماشاگران و فضای نامناسب سالن های والیبال نیز گفت: تماشاگر، خاصِ یک شهر و یا دو شهر نیست. اینها به فرهنگ تماشاگران، مربیان و بازیکنان بر می گردد که می توانند به بهبود شرایط یاری نمایند. تمام باشگاه ها اسم فرهنگی را یدک می کشند در حالی که در این زمینه کم کاری انجام شده است. نمی خواهم باشگاه خاصی را نام ببرم و منظورم کلی است. امیدوارم این فرهنگ به مربیان، بازیکنان، تماشاگران و در کل به والیبال انتقال پیدا کند تا از این حواشی کم و بر جذابیت رقابت های لیگ افزوده گردد.

محمدی راد در پاسخ به این سئوال که آینده تیم ملی برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 را چگونه ارزیابی می نماید؟ گفت: از زمان حضور داوری در فدراسیون شرایط بهتر و اوضاع از حالت نامنظم خارج شده است و همه چیز نظم پیدا نموده. مشخصا ادامه همکاری با کولاکوویچ را خواهیم داشت. با آمدن کولاکوویچ بسیاری از ابهامات رفع خواهد شد. فکر نمی کنم از سایر کشور ها عقب باشیم چرا که بازیکنان در حال حاضر در اختیار باشگاه ها هستند و فصل رقابت های ملی آغاز نشده است.

او ادامه داد: هنوز زمان باقی مانده است و ایگور کولاکوویچ باید برنامه هایش را ارائه دهد. هر چند کار بسیار سختی در مرحله اول رقابت های انتخابی المپیک داریم و با تیم های خوبی همگروه هستیم که تنها یک تیم صعود می نماید و این شرایط را سخت می نماید. امیدوارم در مرحله دوم رقابت ها در مسابقات قاره ای سهمیه را بگیریم و راهی المپیک شویم. المپیک بالاترین سطح مسابقات ورزشی است و حضور در آن نیز برای هر کشوری افتخار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 76

به "باشگاه ها فقط اسم فرهنگی را یدک می کشند، باید به یاری داوران برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ها فقط اسم فرهنگی را یدک می کشند، باید به یاری داوران برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید