انتخابات هیات مدیره انجمن ایمنی زیستی برگزار گردید

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، اعضای هیات مدیره جدید انجمن علمی ایمنی زیستی در مجمع عمومی این انجمن معرفی شدند.

انتخابات هیات مدیره انجمن ایمنی زیستی برگزار گردید

انتخابات هیئت مدیره انجمن ایمنی زیستی ایران با حضور جمعی از پژوهشگران، دانش پژوهان، علاقه مندان حوزه ایمنی زیستی و زیست فناوری و اعضای این انجمن علمی در سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار گردید.

بهزاد قره یاضی، رئیس انجمن ایمنی زیستی در مراسم انتخابات هیات مدیره این نهاد علمی، با تشریح عملکرد انجمن در دوره گذشته بر نقش خطیر انجمن های علمی در تصمیم سازی ها تاکید نمود.

وی آگاهی بخشی در حوزه ایمنی زیستی، مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته را هدف اصلی انجمن علمی ایمنی زیستی دانست و از کوشش های جامعه علمی برای دسترسی عموم مردم به دستاوردهای فناورانه و مقابله با ترویج فناوری هراسی تقدیر کرد.

در این انتخابات، بهزاد قره یاضی، اسکندر امیدی نیا، مقصود پژوهنده، بهرام باغبان، سمیرا کهک، جلال الدین رزاز و فهیمدخت مختاری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، شقایق فکوری و بهاره زارع به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، بنفشه درویش روحانی به عنوان بازرس اصلی و شاهین واعظی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 12

به "انتخابات هیات مدیره انجمن ایمنی زیستی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات هیات مدیره انجمن ایمنی زیستی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید