4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه تحویل می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش تجارت نیوز، وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ساخت واحدهای مسکن مهر در بعضی از محدوده ها کند شده است، گفت: متقاضیان در این شرایط به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که همزمان با رفع شدن شیوع ویروس کرونا ساخت واحد ها با سرعت بیشتری انجام می گردد و ما طبق تعهدی که داده ایم تحویل واحد ها را در همان زمان اعلام شده انجام خواهیم داد.

4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه تحویل می گردد

جهت دریافت خدمات فروشگاه آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

او اضافه کرد: به زودی بعد از برطرف ویروس کرونا فرایند ساخت وساز به روال عادی برمی شود و سرعت ساخت این واحد ها 2 برابر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در سال 99 و همزمان با نامگذاری سال به عنوان جهش فراوری سعی خواهیم کرد سرعت تحویل واحد های مسکن مهر را افزایش دهیم، گفت: تا تیرماه سال جاری 4 هزار و 500 واحد مسکن مهری که در پرند باقی مانده را به متقاضیان تحویل می دهیم.

وطن خواهی تاکید نمود: 7 هزار واحد مسکن مهر مربوط به پروژه کیسون بوده که متاسفانه به دلیل شرایطی که این واحد ها داشت و با توجه به تاخیرات در تحویل این واحد ها سعی خواهیم کرد این پروژه ها را تا انتها آبان ماه به بهره برداری برسانیم.

او اضافه کرد: پروژه کیسون با توجه به تغیرات قیمتی که داشت باعث ایجاد مسائلی برای متقاضیان خود شده بود که با نظر مجمع شرکت عمران شهر های جدید و وزیر راه و شهرسازی سعی شد بعضی از این مسائل برطرف و شرکت کیسون هم اقدامات لازم جهت تکمیل و تحویل واحد ها را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه در قرارداد کیسون که با متقاضیان خود منعقد شده بود بندی برای افزایش قیمت واحد ها آورده شده بود و با توجه به تغییرات قیمتی که در سال 89 اجرا شده بود بنابراین باید این افزایش قیمت برای متقاضیان انجام می شد.

وطن خواهی اظهار کرد: با نظر شرکت عمران و در یکی دو مرحله افزایش قیمت برای این واحد ها صورت گرفت.

او یادآور شد: از سال گذشته فروش عرصه به متقاضیان واحد های مسکن مهر پرند را در دستور کار خود قرار دادیم و خوشبختانه استقبال متقاضیان از فروش این واحد ها هم به ویژه در ما ه های گذشته با توجه به تخفیفاتی که در نظر گرفته بودیم بسیار چشمگیر بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه فروش عرصه پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری بود، اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا فروش عرصه به صورت حضوری فعلا متوقف شده و برای سلامت متقاضیان سعی کردیم این فروش ها به صورت اینترنتی باشد و متقاضیان تنها برای امضای قرارداد به صورت حضوری مراجعه نمایند.

وطن خواهی اعلام کرد: شرکت عمران پرند در این ایام سعی نموده است به وسیله فروش های اقساطی به صورت اینترنتی میزان مراجعات مردم را به شرکت عمران کمتر کند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 784

به "4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4500 واحد مسکن مهر پرند تا تیرماه تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید