4 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تفرجگاه ازناو خلخال تخصیص یافت

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با برنامه ریزیهای اجرا شده برای اجرای پروژه گردشگری تفرجگاه ازناو در شهرستان خلخال تا به امروز اعتباری در حدود 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

4 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تفرجگاه ازناو خلخال تخصیص یافت

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از خلخال، فرهاد سبحانی ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه گردشگری ازناو خلخال گفت: با برنامه ریزیهای اجرا شده برای اجرای پروژه گردشگری تفرجگاه ازناو در شهرستان خلخال تا به امروز اعتباری در حدود 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: تفرجگاه ازناو که از سال گذشته توسط بنیاد مسکن و مسئولان مربوطه در حال اجرا است در حال پیشرفت فیزیکی خوبی است که امیدواریم بتوانیم با برطرف کمبودهای مالی مورد نظر این پروژه تفریحی و رفاهی را به سرانجام برسانیم تا مردم این شهرستان نیز از امکانات تفرجگاه بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با پیش بینی های اجرا شده در صورت برطرف کردن موانع موجود برای اجرای این پروژه می توانیم اتمام این پروژه را تا حد قابل توجهی تسریع بخشیم که نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه تمهیدات لازم را به کار بگیرند.

سبحانی شرح داد: با برنامه های مشخص شده برای پروژه تفرجگاه ازناو شهرستان خلخال بخش های مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله می توان به سنگفرش معابر، ایجاد آبشار مصنوعی، احداث کمپ اسکان موقت گردشگران، اجرای پلکان تا ارتفاعات تفرجگاه، ایجاد جهت پیاده روی به طول 2 کیلومتر و زیباسازی محیط تفرجگاه اشاره کرد.

موسی کنعانپور٬ مدیرکل دفتر عمران استانداری اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر پروژه تفرجگاه ازناو شهرستان خلخال با مسائل اساسی روبرو است و یکی از دلایل اصلی وجود برخی ساخت وسازهای غیرمجاز و غیرقانونی در داخل این پروژه است که بایستی با نظارت مسئولان مربوطه اقدامات مربوط به تخریب این بناها هر چه سریع تر انجام شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 746

به "4 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تفرجگاه ازناو خلخال تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تفرجگاه ازناو خلخال تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید