یمن، حمله به متجاوزان در حجه، بازدید وزیر دفاع از خوردوهای زرهی به غنمیت گرفته شده

به گزارش شهر سرگرمی، وزیر دفاع یمن از نمونه های خودروهای زرهی پیشرفته به غنیمت گرفته شده از نیروهای ارتش سعودی و مزدوران آنها در جریان عملیات نجران بازدید کرد.

یمن، حمله به متجاوزان در حجه، بازدید وزیر دفاع از خوردوهای زرهی به غنمیت گرفته شده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن درحال بازدید از نمونه های متعدد خودروهای زرهی و پیشرفته به غنمیت گرفته شده از ارتش سعودی و مزدوران آنها در دشت الرفع و مناطق دیگر جبهه نجران گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن از این سلاح ها در عملیات خود علیه متجاوزان استفاده خواهند کرد.

وی از فرماندهان نظامی خواست تا تجهیزات و ادوات نظامی برجای مانده در جبهه های مختلف از ارتش سعودی و مزدوران آنها را جمع آوری نمایند تا بنا به شرایط جنگ از آنها استفاده گردد.

وزیر دفاع یمن همچنین از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور برای جانفشانی های خود و کمک مردم و به غنمیت دریافت سلاح ها و ادوات نظامی از دشمن تمجید کرد.

همزمان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز توانستند در حمله توپخانه ای خود به متجاوزان در جبهه حرض در استان حجه، یک دستگاه بلدوزر آنها را از کار انداخته و شماری را کشته یا زخمی نمایند.

شماری از مزدوران سعودی نیز روز گذشته در گلوله باران محل های تجمع آنها در جبهه النجران کشته شدند.

واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز هفت عملیات علیه عناصر متجاوز را در جنوب جبهه حرض و در نزدیک معبر الطوال انجام داد.

در همین حال، نیروهای متجاوز با بیش از 10 گلوله توپ و تیربار سنگین منطقه مسکونی الجاح در بخش بیت الفقیه در استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند که از تلفات احتمالی خبری نرسیده است.

امروز یمن همچنین شاهد راهپیمایی گسترده مردمی در صنعا و صعده و بعضی استان ها از جمله المحویت بود که در حمایت از رزمندگان یمنی و تایید عملیات بزرگ اخیر با عنوان نصر من الله در عمق خاک عربستان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 385

به "یمن، حمله به متجاوزان در حجه، بازدید وزیر دفاع از خوردوهای زرهی به غنمیت گرفته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، حمله به متجاوزان در حجه، بازدید وزیر دفاع از خوردوهای زرهی به غنمیت گرفته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید