گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: خوشحالم که رکورد یک ضرب وزن 94 کیلوگرم دنیا را به دست آوردیم

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: ما قبلا رکورد مجموع و دو ضرب را داشتیم و رکورد یک ضرب را هم توانستیم بزنیم و ارتقا دهیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: خوشحالم که رکورد یک ضرب وزن 94 کیلوگرم دنیا را به دست آوردیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص مسابقات امروز ملی پوشان وزنه برداری ایران گفت: ما قبلا رکورد مجموع و دو ضرب را داشتیم و رکورد یک ضرب را هم توانستیم بزنیم و ارتقا دهیم. به همه مردم ایران تبریک می گویم و از کادر فنی ممنونم.

وی اضافه کرد: روزهای بعد هم امیدوارم بتوانیم مدال بگیریم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره اینکه چرا کیانوش همراه ماساژور به جای مربی کنار تخته می رفت، گفت: او مثل سابق فعالیت انجام می دهد. به هر صورت تغییری صورت نگرفته و مثل همان حالت قبل است.

مرادی در سرانجام گفت: امیدوارم در دو روز آینده نتایج خوبی را به دست بیاوریم. به هر حال رکوردهای قابل توجهی جا به جا شده و مسابقات در سطح بسیار بالایی است. امیدوارم ورزشکاران مان با همین روحیه کار نمایند تا پیروز گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 477

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: خوشحالم که رکورد یک ضرب وزن 94 کیلوگرم دنیا را به دست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: خوشحالم که رکورد یک ضرب وزن 94 کیلوگرم دنیا را به دست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید