گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، چیریچ: قزاقستان تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی تیم ملی واترپلو ایران از عملکرد شاگردانش مقابل تیم قزاقستان اظهار رضایت کرد و گفت: با وجود باخت این بازی انگیره بازیکنان را برای دیدارهای بعدی بالا برد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، چیریچ: قزاقستان تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، الکساندر چیریچ پس از شکست شاگردانش مقابل قزاقستان گفت: بازی سختی بود برنامه مان این بود که قزاق ها را تحت فشار قرار دهیم و بازی متفاوتی داشته باشیم. در کواتر اول هم بازی را تحت کنترل گرفته بودیم و تمام راه های بازی آن ها بسته بودیم. فکر می کنم در قسمت دوم کوارتر دوم ریتم بازی را از دست دادیم و 2 گل بد خوردیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران ادامه داد: سرعت ما خوب بود و قزاقستان تحت تاثیر بازی ما نهاده شد. آنها ما را دنبال می کردند و در پی جوابگویی برآمده بودند. نمی توانم مسرور نباشم. بچه های ما جلوی تیمی که در لیگ جهانی، قهرمان جهانی و المپیک بازی نموده نهاده شدند. به نظر می رسد بازی بعدی، ملاقات بهتری باشند.

وی درخصوص توپ های زیادی که به تیر دروازه حریف خورد نیز گفت: کاری نمی گردد کرد وقتی بازیکنان خسته می شوند دقت پایین می آید فقط امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشند.

چیریچ درباره بازی بعدی ایران نیز مطرح کرد: بازی بعدی ما یا با اندونزی یا عربستان است. باید ببینیم در گروه مقابل کدام تیم سوم یا چهارم می گردد. زمان خوبی است که به بچه ها استراحت دهیم تا ریکاوری نمایند. به بازیکنانم به خاطر بازی قابل قبولشان تبریک می گویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 564

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، چیریچ: قزاقستان تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، چیریچ: قزاقستان تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید