گزارش جدید مجلس سنای آمریکا علیه روسیه: هکرهای روسیه برنامه های انتخاباتی 50 ایالت را هدف گرفته اند

به گزارش شهر سرگرمی، مجلس سنای ایالات متحده در گزارش جدید خود مدعی شده که هکرهایی که از سوی دولت روسیه پشتیبانی می شوند، برنامه های انتخاباتی در 50 ایالت آمریکا را هدف حمله قرار داده اند.

گزارش جدید مجلس سنای آمریکا علیه روسیه: هکرهای روسیه برنامه های انتخاباتی 50 ایالت را هدف گرفته اند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، روسیه پیش از این نیز بارها از سوی مقامات ایالات متحده متهم به دخالت در انتخابات شده بود و این بار نیز مجلس سنا مدعی شده که احتمالا روسیه نقشی پررنگ در تقلب های انتخاباتی طی سال 2016 داشته است

این گزارش مدعی شده که روسیه احتمالا سیستم های انتخاباتی را در تمام 50 ایالت آمریکا در سال 2016 مورد هدف قرار داده اند. این داده ها توسط کمیته اطلاعاتی مجلس سنا نشان می دهند که دخالت های انتخاباتی روسیه به مراتب جدی تر و گسترده تر از آن است که تا پیش از این تصور می گردد. با این وجود هیچ شواهدی مبنی بر این که می توان نتایج انتخابات را دستکاری کرد، وجود ندارد.

در جریان اولین بازنگری که توسط ناظران دولتی روسیه در ایلینویز در جریان انتخابات رخ داد، معین شد که هکرهای سایبری روسیه توانسته اند اطلاعات رأی دهندگان را حذف نموده یا تغییر دهند، اما هیچ شواهدی وجود ندارد که آنها این کار را انجام داده باشند. اما این گزارش جدید درست یک روز پس از آن اعلام شد که رابرت مولر، مشاور ویژه امور مداخلات انتخاباتی سال 2016 که روی این پرونده کار می نماید به مجلس نمایندگان گفت که روسیه هنوز در دموکراسی آمریکا دخالت می نماید.

بر اساس گزارشی که دو سال پیش منتشر شده بود اعلام شد که هکر ها در 39 ایالت کوشش نموده اند در انتخابات مداخله نمایند. اما رقم فعلی تقریبا دو برابر رقم پیشین است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 195

به "گزارش جدید مجلس سنای آمریکا علیه روسیه: هکرهای روسیه برنامه های انتخاباتی 50 ایالت را هدف گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش جدید مجلس سنای آمریکا علیه روسیه: هکرهای روسیه برنامه های انتخاباتی 50 ایالت را هدف گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید