کلنگ زنی کارخانه فرومنگنز، 20 پروژه عمرانی افتتاح می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، جواد صادقی در تبادل نظر با خبرنگاران به ظرفیت های بردسیر در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعت و معدن و گردشگری اشاره نمود و گفت: لاله زار، کوه پنج و منطقه بیدوئیه با بیش از 500 راس آهو از جمله مناطق گردشگری شهرستان بردسیر است.

کلنگ زنی کارخانه فرومنگنز، 20 پروژه عمرانی افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

صادقی با اشاره به اینکه بردسیر بیشترین فراوری شیر در استان کرمان را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: همچنین در زمینه کشاورزی این شهرستان رتبه دوم فراوری گل محمدی را دارد.

وی از رتبه دوم و سوم این شهرستان در بعضی محصولات کشاورزی و باغی اطلاع داد و گفت: با پی گیری های اجرا شده در سال گذشته، اعتبارات شهرستان بردسیر 27 درصد رشد داشته است.

فرماندار برسیر با اشاره به وجود فضای هم دلی و همزبانی در بردسیر، اضافه کرد: در این شهرستان کمترین تنش سیاسی را شاهد هستیم.

وی بردسیر را یکی از امن ترین شهرستان های استان کرمان دانست و اضافه کرد: زمینه برای سرمایه گذاری در بحث فرآوری گل محمدی و حوزه صنعت و معدن وجود دارد.

صادقی در مورد برنامه های هفته دولت گفت: بیش از 20 پروژه عمرانی در شهرستان بردسیر آماده بهره برداری است.

وی از کلنگ زنی کارخانه فرومنگنز در هفته دولت اطلاع داد و توضیح داد: در راستاهای توسعه روستاها تعداد زیادی طرح روستایی شامل پروژه های عمرانی، جاده سازی، احداث بوستان ها و ایجاد فضای سبز، مراکز بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده است.

فرماندار بردسیر به تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بردسر طی مدت گفته شده اشاره و توضیح داد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برگزاری جلسات هم اندیشی با معتدمین، فرهنگیان، فرهیختگان، اصحاب رسانه، اصناف و بازاریان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 672

به "کلنگ زنی کارخانه فرومنگنز، 20 پروژه عمرانی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی کارخانه فرومنگنز، 20 پروژه عمرانی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید