کرونا ، تلفات روزانه چین برای اولین بار صفر شد؛ کاهش مبتلایان در کره جنوبی

به گزارش شهر سرگرمی، شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و مسئولان درمانی چینی می گویند که برای اولین بار تلفات روزانه در این کشور به صفر رسیده است.

کرونا ، تلفات روزانه چین برای اولین بار صفر شد؛ کاهش مبتلایان در کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند تک رقمی بودن مبتلایان محلی ویروس کووید19 در چین همچنان ادامه دارد و کره جنوبی نیز به کاهش تعداد ابتلای روزانه امیدوار است.

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (سه شنبه) گزارش داد در ادامه فرایند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، 32 مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، طی بیست وچهار ساعت اما برای اولین بار از زمان طغیان ویروس کرونا در چین، هیچ مورد فوتی روزانه در این کشور گزارش نشده است.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 81740 نفر رسید و تعداد قربانیان آن نیز در رقم 3331 نفر باقی ماند. از تعداد کل مبتلایان چینی اما 77167 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 1242 مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید19 را در شرق آسیا دارد - خبر می رسد که تا صبح امروز 47 مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به 10331 نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش 6 نفری، به 192 تن رسید.

در مقابل اما تا کنون 6694 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 896

به "کرونا ، تلفات روزانه چین برای اولین بار صفر شد؛ کاهش مبتلایان در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، تلفات روزانه چین برای اولین بار صفر شد؛ کاهش مبتلایان در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید