کرملین: پوتین و اردوغان در مسکو ملاقات خواهند کرد

به گزارش شهر سرگرمی، رؤسای جمهور ترکیه و روسیه 15 و 16 اسفند حول محور تحولات ادلب و درگیری ها در این استان سوری در مسکو گفت وگو خواهند کرد.

کرملین: پوتین و اردوغان در مسکو ملاقات خواهند کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) خاطرنشان کرد که رؤسای جمهور این کشور و ترکیه در خصوص ادلب سوریه ملاقات خواهند کرد.

کاخ کرملین در بیانیه ای که شامگاه آدینه (نهم اسفند) منتشر نموده، گفت که اردوغان و پوتین در روزهای پنجم و ششم مارس (15 و 16 اسفند) در شهر مسکو، پایتخت روسیه ملاقات و در خصوص اوضاع ادلب گفت وگو خواهند کرد.

ریاست جمهوری ترکیه پیش از این اعلام نموده بوده که رؤسای روسیه و ترکیه در آینده خیلی نزدیک در باره ادلب سوریه ملاقات و رایزنی خواهند کرد.

این ملاقاتها بعد از آن صورت می گیرد که 34 نظامی ترکیه در حمله دیروز جمنگنده های سوریه و روسیه کشته و شمار زیادی نیز زخمی شده اند. این سومین بار است که نیروهای ترکیه در جریان عملیات رتش سوریه کشته یا زخمی می شوند.

ترکیه مدعی است ارتش سوریه عمداً نظامیان ترک را هدف قرار داده است با این حال روسیه می گوید نظامیان ترکیه در صفوف تروریست ها کشته شده اند و آن ها نمی بایست پیست های دیدبانی خود در منطقه کاهش تنش ادلب را ترک می کردند (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 796

به "کرملین: پوتین و اردوغان در مسکو ملاقات خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین و اردوغان در مسکو ملاقات خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید