پیشنهاد علی بوسیم به فدراسیون فوتبال امارات: سرمربی الشارجه را برای تیم ملی انتخاب کنید

به گزارش شهر سرگرمی، داور اسبق فوتبال امارات پیشنهاد داد سرمربی تیم فوتبال الشارجه را برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب نمایند.

پیشنهاد علی بوسیم به فدراسیون فوتبال امارات: سرمربی الشارجه را برای تیم ملی انتخاب کنید

به گزارش خبرنگاران، علی بوسیم داور اسبق فوتبال امارات که یکی از داوران صاحب نام فوتبال آسیا در سطح دنیا بود به فدراسیون فوتبال امارات پیشنهاد داد سرمربی فعلی باشگاه الشارجه را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب نمایند.

بوسیم در گفت وگو با روزنامه الاتحاد گفت: عبدالعزیز العنبری بهترین گزینه برای راهنمایی تیم ملی در این مقطع است. او از بازیکنان و تیم های لیگ امارات شناخت کامل دارد و موفقیت هایش نشان می دهد که نسبت به سایر مربیان خارجی در امارات برتر بوده است.

بوسیم که به عنوان مشاور با فدراسیون فوتبال امارات همکاری دارد اضافه نمود: کنار گذاشتن یووانوویچ تصمیم درستی بود چرا که او نمی توانست موفقیتی را به دست بیاورد و در باشگاه النصر هم عملکرد ضعیفی داشت. کمیته موقت فدراسیون در آن مقطع به دنبال یک انتخاب و راهکار فوری بود اما حالا زمان کافی در اختیار داریم و باید به دنبال مربی جایگزینی باشیم که بتواند در این مقطع به موفقیت فوتبال امارات یاری کند و به نظر من عنبری توان این کار را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 910

به "پیشنهاد علی بوسیم به فدراسیون فوتبال امارات: سرمربی الشارجه را برای تیم ملی انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد علی بوسیم به فدراسیون فوتبال امارات: سرمربی الشارجه را برای تیم ملی انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید