پیشنهاد جالب ناپولی به سازمان لیگ ایتالیا برای برطرف هرج و مرج ناشی از کرونا

به گزارش شهر سرگرمی، یکی از مسئولان باشگاه ناپولی به سازمان لیگ این کشور برای کاهش فشردگی برنامه بازی های سری A در هفته های پایانی فصل، پیشنهاد جالبی ارائه کرد.

پیشنهاد جالب ناپولی به سازمان لیگ ایتالیا برای برطرف هرج و مرج ناشی از کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا لحظه آخری از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تعویق 5 بازی هفته بیست و ششم سری A ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور دردسرهای فراوانی را برای تیم های و مسئولان برگزار کننده این رقابت ها به وجود آورده است. این 5 بازی که دربی ایتالیا میان تیم های اینتر و یوونتوس هم یکی از آنهاست قرار بود امشب (یکشنبه) بدون تماشاگر برگزار گردد اما سازمان لیگ فوتبال ایتالیا آنها را به روز 24 اردیبهشت یعنی 4 روز به هفته سی و هفتم سری A موکول نموده است.

این اتفاق نارضایتی بعضی تیم ها به خصوص اینتر را به همراه داشته چرا که برنامه بازی های این تیم در هفته های پایانی فصل بسیار فشرده می گردد. در ادامه این جنجال، اختلافاتی هم میان مدیران باشگاه اینتر و سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به وجود آمده که هر لحظه بر شدت آنها افزوده می گردد.

در این میان باشگاه ناپولی سعی در میانجیگری داشته و پیشنهاد جالبی برای کاهش آشفتگی به وجود آمده در تقویم بازی های سری A داشته است. این تیم که قرار بود پنجشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان اینتر باشد و با توجه به پیروزی اش در بازی رفت شانس زیادی هم برای صعود به فینال دارد، حاضر شده از حق خودش بگذرد و به اینتر اجازه دهد به جای مصاف با آبی پوشان سن پائولو، دربی ایتالیا را برگزار کند. این البته در شرایطی است که تیم های میلان و یوونتوس که چهارشنبه شب دیگر بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را انجام خواهند داد، حاضر به موکول شدن این بازی به زمان دیگری باشند.

نیکلا لمباردو، مدیر رسانه ای باشگاه ناپولی در این خصوص به رادیو ایتالیا گفت: به خاطر شیوع کرونا، در وضعیتی اضطراری در مقیاسی دنیا قرار داریم و به همین دلیل باید به تصمیمات اتخاذ شده درباره لغو بازی ها احترام بگذاریم اما فوتبال صنعتی است که باید از آن حفاظت گردد. به نظر ما منصفانه ترین تصمیم برای همه طرفین این است که بازی یوونتوس - اینتر به روز چهارشنبه موکول گردد تا دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی هم به آسانی به ماه می منتقل شوند. در غیر اینصورت، همه تورنمنت ها به خاطر تغییری که در برنامه ایجاد شده، دچار آشفتگی می شوند. اگر قرار است به لغو بازی ها باشد، باید انصاف در خصوص همه تیم های سری A رعایت گردد.

بازی های دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار گردید که در آنها ناپولی اینتر را در سن سیرو یک بر صفر شکست داد و یوونتوس هم در همین استادیوم مقابل میلان یک - یک مساوی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 793

به "پیشنهاد جالب ناپولی به سازمان لیگ ایتالیا برای برطرف هرج و مرج ناشی از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جالب ناپولی به سازمان لیگ ایتالیا برای برطرف هرج و مرج ناشی از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید