پویش دانشجویی نماینده من کجاست راه اندازی شد

به گزارش شهر سرگرمی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی گفت: پویش دانشجویی نماینده من کجاست با هدف مطالبه گری از منتخبین مردم و نماینده های فعلی مجلس درباره اقداماتشان در مقابله با کرونا راه اندازی شد.

پویش دانشجویی نماینده من کجاست راه اندازی شد

جواد الهامی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از برگزاری پویش دانشجویی با عنوان نماینده ام کجاست اطلاع داد و گفت: در شرایطی که اکنون جامعه ما در حال دست و پنجه نرم کردن با آن است، نقش بعضی افراد مانند مسئولان نهاد ها و ارگان های دولتی و نظامی در سطح کلان پررنگ تر می گردد، اما افرادی نیز هستند که در سطح استان ها نقش پررنگی می توانند ایفا نمایند.

الهامی به نقش نماینده های مجلس در حل مسائل مردم اشاره نمود و گفت: تا یک ماه و نیم پیش نماینده های مجلس و منتخبان مردم حرف از خدمت به مردم، کار جهادی و خدمتگزاری به محرومان می زدند، اما در این شرایط به نظر می رسد از صحنه رسانه به کلی غیب شده اند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون از منتخبین ملت و همچنین نماینده های فعلی مجلس انتظار می رود در کنار مردم باشند، تأکید کرد: مردم در شرایط کنونی از نماینده های شام و ناهار نمی خواهند، انتظار ما این است که در بحث کمبود ماسک و ژل ضدعفونی نماینده یا مسائل دیگر در کنار مردم باشند.

وی توضیح داد: در پویش دانشجویی نماینده من کجاست که در مرحله اول در فضای مجازی راه اندازی شده است، از نماینده های مجلس و منتخبین مجلس آینده مطالبه داریم که تعیین نمایند در شرایط فعلی برای مردم چه نموده اند.

الهامی گفت: این پویش مراحل دیگری هم خواهد داشت، اما در حال حاضر در فضای مجازی راه اندازی شده و ما فعلا از چهار نفر از منتخبین مجلس این مطالبه را داریم. در مراحل بعدی از دیگر نماینده های استان در مجلس شورای اسلامی نیز به مطالبه گری خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 865

به "پویش دانشجویی نماینده من کجاست راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش دانشجویی نماینده من کجاست راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید