پلیس کنگره آمریکا: تهدیدها علیه نمایندگان کنگره 107 درصد افزایش یافته است

به گزارش شهر سرگرمی، پلیس کنگره آمریکا آدینه بیان کرد تهدیدها علیه اعضای نهاد قانونگذار آمریکایی 107 درصد نسبت به سال گذشته میلادی افزایش یافته است.

پلیس کنگره آمریکا: تهدیدها علیه نمایندگان کنگره 107 درصد افزایش یافته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس کنگره آمریکا آدینه گفت تهدیدها علیه اعضای این نهاد قانونگذار آمریکا در مقایسه با سال 2020 میلادی 107 درصد افزایش یافته است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری سی.ان.ان اداره پلیس کنگره آمریکا علاوه بر این گفته اطمینان دارد شمار حوادث مربوط به کنگره کماکان فرایند صعودی خواهد داشت.

این اداره در بیانیه ای گفت: همان طور که اداره پلیس قبلاً گزارش داده تعداد تهدیدهای صورت گرفته علیه کنگره با افزایش محسوسی روبرو بوده است. فقط در امسال با افزایش 107 درصدی در تهدیدها علیه اعضای کنگره نسبت به سال 2020 روبرو هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به فضای تهدید منحصر به فردی که در حال حاضر در آن قرار داریم این اداره اطمینان دارد شمار حوادث سیر صعودی خواهند داشت.

پلیس کنگره جزئیاتی درباره ماهیت این تهدیدها و یا دلایل افزایش آنها ارائه نکرده و خواهان ایجاد بعضی تغییرات ساختاری در این اداره به منظور افزایش توان مقابله با تهدیدها شده است.

در بخش دیگری از بیانیه اداره پلیس کنگره آمده است: در سال 2020، سرویس مخفی آمریکا که بیش از 100 مأمور و تحلیلگر در اختیار داشت با 8000 حادثه روبرو شد. در همین مقطع زمانی، اداره پلیس کنگره که تنها 30 مأمور و تحلیلگر در اختیار دارد تقریباً با 9000 حادثه روبرو شد.

چند ماه پیش، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد اطلاعات به دست آمده از گفت وگوها در شبکه های اجتماعی و منابع دیگر حاکی است تهدیدها علیه اعضای کنگره افزایش یافته است.

قانونگذاران در هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات تمایلی به ارائه اطلاعات درباره جزئیات تهدیدهایی که علیه آنها مطرح شده نداشته اند اما تدابیر امنیتی برای محافظت از شماری از این نمایندگان در هفته های بعد از حمله طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره افزایش یافته است.

در ماه های گذشته نهادهای مختلف در آمریکا با توجه به حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره و شکست های امنیتی در محافظت از این ساختمان خواهان اختصاص منابع بیشتر برای حفظ ایمنی قانونگذاران آمریکایی شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1624

به "پلیس کنگره آمریکا: تهدیدها علیه نمایندگان کنگره 107 درصد افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس کنگره آمریکا: تهدیدها علیه نمایندگان کنگره 107 درصد افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید