خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی به میزبانی استان گلستان و راهیابی 12 تیم به دور دوم گروهی اطلاع داد.

خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، علی حاجی شیزری امروز دوشنبه 11 آذر 98 گفت: در دو روز ابتدایی این مسابقات 24 تیم در 6 گروه و در سه دور به مصاف هم رفتند.

او افزود: در خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، 12 تیم به دور دوم گروهی راه یافتند که از امروز دوشنبه 11 آذرماه به ملاقات هم می فرایند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه وزارت میراث فرهنگی گفت: تیم های ستاد مرکزی و استان های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، فارس، کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان شمالی، ایلام، مازندران و اراک تیم های صعودکرده از دور مقدماتی هستند.

او گفت: تیم های راه یافته به دور دوم گروهی پس از قرعه کشی اجرا شده در شامگاه یکشنبه 10 آذرماه و شناخت حریفان در چهار گروه سه تیمی با هم ملاقات می نمایند و در نهایت از هر گروه یک تیم به دور نهایی صعود خواهد نمود. چهار تیم راه یافته به این مرحله به صورت حذفی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و پس از آن دو تیم بازی فینال و دو تیم ملاقات رده بندی را برگزار خواهند کرد.

حاجی شیزری با اشاره به نتایج قرعه کشی دور دوم گروهی مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی افزود: ستاد مرکزی و استان های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان در گروه L، گلستان، فارس، کرمان در گروه K، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان شمالی در گروه H و استان های ایلام، مازندران، اراک در گروه G رقابت های دور دوم گروهی قرار گرفتند.

او یادآور شد: مسابقات دور گروهی دوم این مسابقات روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 آذر برگزار می گردد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه وزارت میراث فرهنگی گفت: فینال اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز پنجشنبه 14 آذرماه با حضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و سایر مدیران کل ستادی و استان وزارتخانه برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 534

به "خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه دور گروهی مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید