پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: بعد از تسویه حساب، حرف می زنیم

به گزارش شهر سرگرمی، برانکو دعوت مدیران پرسپولیس برای مذاکره را رد کرده و گفته تا مطالبات معوقه اش را پرداخت نکنند، با آنها وارد مذاکره نخواهد شد.

پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: بعد از تسویه حساب، حرف می زنیم

پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: بعد از تسویه حساب، حرف می زنیم

تعویق چند ماهه حق و حقوق بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس بود که شایعه جدایی آنها را بر سر زبان ها انداخت و هیچ بعید نیست که به همین دلیل، قرمزها برانکو ایوانکوویچ را هم از دست بدهند. الان باز می شنویم که خارجی های پرسپولیس اگر پیش از ترک تهران پول شان را نگیرند، دیگر برنمی گردند . موضوعی که البته برانکو واکنش متفاوتی به آن نشان داده: در حال حاضر موضوع بحث ما این نیست چرا که فینال جام حذفی را در پیش داریم. بازیکنان و کادر تیم فردا برای پاداش بازی نخواهند کرد بلکه هدف آنها کسب یک افتخار بزرگ دیگر و شادی دل طرفداران است. می خواهیم فردا یکی از باشکوه ترین و بهترین روز های پرسپولیس و طرفدارانش باشد. شاید بهتر باشد فعلاً در مورد مطالبات مان حرفی نزنیم.

این حرف ها را در حالی از زبان سرمربی پرسپولیس شنیدیم که او دعوت مدیران این باشگاه برای مذاکره و تمدید سه ساله قراردادش را رد کرده. هر چند برای این کارش هم توجیه دارد: بله، به باشگاه نرفتم چون باید در تمرین شرکت می کردم. ضمن اینکه در حال حاضر بحث مالی ای که بین طرفین وجود دارد، مهم تر از مسئله تمدید قرارداد است و اول باید تکلیف این موضوع روشن شود. قطعاً جلسه را در زمان دیگری برگزار خواهیم کرد اما همان طور که گفتم ابتدا باید موضوع مسائل مالی تعیین شود.

در واقع آقای سرمربی که یک فصل دیگر از قراردادش مانده و البته پاداش قهرمانی (20 درصد از قراردادش) و همین طور 200 هزار یورو از مطالباتش را هنوز دریافت نکرده، شرط مذاکره برای تمدید قرارداد را تسویه حساب عنوان کرده و گفته که تا تکلیف این موضوع روشن نشود، با پرسپولیسی ها به مذاکره نمی نشیند. البته برانکو امروز به باشگاه رفت اما نه برای مذاکره. پیش از سفر به اهواز برای پیگیری صورت حساب های مالی و تعیین شدن میزان دقیق مطالباتش به دیدار مدیرعامل رفت و قرار شد بعد از فینالِ فرداشب، دوباره یکدیگر را ببینند.

مرد کروات که حالا یک پیشنهاد چینی هم به پیشنهادهایش اضافه شده، میلی به صحبت درباره این موضوع ندارد: اجازه بدهید الان در مورد پیشنهاداتم صحبت نکنیم. پیشنهاداتی خوبی به دستم رسیده اما فعلاً باید روی فینال تمرکز کنیم چون مهم تر است. برانکو سپس به نگرانی طرفداران بابت دست کم دریافت داماش پاسخ داده: گزینه اول قهرمانی جام حذفی ما هستیم چرا که بهترین تیم ایرانیم و این را نه در حرف، بلکه در عمل ثابت کرده ایم. انتظاری که از تیم ما می رود این است که داماش را شکست بدهد و قهرمان شود. تمام تلاش ما هم برای رسیدن به این هدف است. البته تجارب تلخی داریم. باخت به قشقایی و چند بازی محبت آمیز دیگر که آنها را فراموش نکرده ایم. تمام بازیکنان ما بازی با داماش را کاملاً جدی گرفته اند و مطمئن باشید ما هم با تمام توان در این بازی شرکت می کنیم.

حرف آخر سرمربی پرسپولیس هم در مورد دو طرفداری است که چشم هایشان را در بازی با سپاهان از دست دادند: این تلخ ترین و بدترین اتفاقی بود که می توانست رخ بدهد. واقعاً دردناک است که یک بچه یکی از چشمانش را به خاطر تماشای فوتبال از دست داده و باید تمام عمرش را بدون یک چشم ادامه دهد. فرقی نمی کند آنها طرفدار چه تیمی بودند چرا که زمین ورزشی جای لذت بردن است. امیدوارم هر دو طرفداری که چشمان شان آسیب دیده سلامتی شان را به دست بیاورند و این اتفاق درسی باشد برای آینده که دیگر مشابه آن را در هیچ ورزشگاهی نبینیم.

11 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 164

به "پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: بعد از تسویه حساب، حرف می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: بعد از تسویه حساب، حرف می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید