وبینار بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی برگزار می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری نخستین سیمنار اینترنتی با عنوان بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی(ساخت و برپایی) در این دانشگاه اطلاع داد.

وبینار بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی برگزار می گردد

حامد ثابت در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از کرج، درباره برگزاری نخستین وبینار دانشگاه آزاد اسلامی کرج اظهار کرد: نخستین سیمنار اینترنتی این واحد دانشگاهی با عنوان بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی(ساخت و برپایی) با همکاری انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب کشور در خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور در این وبینار برای همه کارکنان، دانشجویان، استادان و علاقه مندان به صنعت جوش رایگان و آزاد است و جزئیات برگزاری آن به زودی به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به علاقه مندان اعلام خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه اکنون و در پی سیاست های این دانشگاه همراه با سایر ارگان های جامعه در حفظ امنیت بهداشتی و سلامت افراد و مقابله با شیوع و گسترش بیماری کرونا همه کوشش و اهتمام خود را در این امر به کار گرفته تا با حفظ فضای ایمن از نظر سلامت از رسالت اصلی خود که انجام امور آموزشی، علمی و فرهنگی است؛ غافل نشده و این وظیفه خطیر را متوقف نسازد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 966

به "وبینار بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید