هنوز اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام گردد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در خصوص جلسه مشورتی بین دولت، قوه مقننه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای آنالیز ایرادات کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که امروز در کمیسیون امنیت برگزار گردید، گفت: خوشبختانه گفت وگوهای خوبی انجام شد و ادامه نیز خواهد داشت تا نمایندگان در صورت امکان به راهکاری دست یابند که ایرادات شورای نگهبان رفع و خواسته قوه مقننه نیز محقق گردد.

هنوز اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام گردد

وی اضافه نمود: وزارت امور خارجه نیز به عنوان بازوی مشورتی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و این روند برای ارائه مشورت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در خصوص موضوع پولشوی در جلسه امروز کمیسیون مذکور مسئله ای مطرح نشد، ادامه داد: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد لذا درخواست می گردد افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت نمایند نه محتوایی که خودشان ساخته اند؛ در واقع گاهی افراد ببر کاغذی می سازند و آن را به خوبی شکار نمایند.

ظریف در خصوص موضوع مطرح شده در مورد سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران، اضافه نمود: هنوز اطمینان ندارم این سفر انجام گردد زیرا هم اکنون در انگلیس بحث هایی در کابینه این کشور به دلیل موضوع برگزیت وجود دارد از این رو در گذشته به عقب افتاد.

وزیر امور خارجه اعلام کرد: اگر این سفر انجام گردد ملاقات ها با بنده و سایر مسئولان مرتبط انجام خواهد شد و اگر هم سفر انجام نگردد در زمان دیگری صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 42

به "هنوز اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید