هشدار دولت فرانسه درباره اوضاع بحرانی بیمارستان ها، انتقال بعضی بیماران کرونایی به بلژیک

به گزارش شهر سرگرمی، دولت فرانسه با توجه به افزایش بستری بیماران کرونایی شرایط در بیمارستان ها به ویژه در پاریس را نگران کننده دانسته و از انتقال بعضی بیماران کرونایی به کشورهایی مانند بلژیک خبر داده است.

هشدار دولت فرانسه درباره اوضاع بحرانی بیمارستان ها، انتقال بعضی بیماران کرونایی به بلژیک

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، شرایط کرونایی در فرانسه حاد گزارش شده است.

به دلیل شرایط کرونایی متشنج در بیمارستان ها در بعضی مناطق فرانسه بیماران کرونایی به کشورهای دیگر از جمله بلژیک منتقل می شوند.

گابریال آتال، سخنگوی دولت فرانسه امروز (چهارشنبه) بعد از یک نشست دولتی به ریاست امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه شرایط کرونایی در پاریس و بعضی مناطق جنوب و شمال را نگران کننده توصیف کرد.

وی تاکید نمود که در روزهای آینده بعضی بیماران به ویژه از پاریس به مناطق دیگر منتقل می شوند. به گفته وی چنین جابجایی هایی در حال حاضر در مناطق دیگری در حال اجرا است.

دولت فرانسه هم در راستای اجرای طرح گذرنامه کرونایی برای افراد واکسینه شده کار می نماید. سخنگوی دولت فرانسه اظهار داشت که واکسیناسیون در این کشور در بهترین جهت دستیابی به اهداف خود قرار گرفته است.

وی تاکید نمود که محدودیت های فعلی برای مهار کرونا کارآمد است؛ اما شرایط در بیمارستان ها همچنان نگران کننده است.

این مقام فرانسوی تاکید نمود: در مناطقی که آمار مبتلایان همچنان بالا است باید کوشش ها تقویت گردد.

آمارها نشان می دهد که در 24 ساعت در فرانسه 23302 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و 316 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری در این مدت جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب آمارهای رسمی نشان می دهد که از ابتدای شیوع کرونا حدود 3932862 نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده و 89301 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1452

به "هشدار دولت فرانسه درباره اوضاع بحرانی بیمارستان ها، انتقال بعضی بیماران کرونایی به بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دولت فرانسه درباره اوضاع بحرانی بیمارستان ها، انتقال بعضی بیماران کرونایی به بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید