نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تی آر تی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، در اظهارات خود گفت: اگر سربازان ما به هر صورتی هدف قرار بگیرند هر کجا که باشند چه در نقطه های دیدبانی و چه جاهای دیگر، ما فقط به ادلب و یا توافق سوچی محدود نشده و نیروهای ارتش سوریه را در هرکجا که باشند مورد هدف قرار می دهیم.

نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم

وی در ادامه گفت: ما تا خاتمه فوریه (ماه جاری میلادی) نیروهای رژیم سوریه را به بیرون از مرزهای مشخص شده در توافق سوچی عقب می رانیم. عملیات ارتش و نیروی هوایی ما بدون هیچ درنگی انجام می گردد و ما منتظر نتایج مذاکراتی که هیچ وقت تمام نمی شوند نمی نشینیم.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه سطح تهدیدهای خود را بالاتر برده و عنوان داشت: اگر خون سربازان ما ریخته گردد این مهم نیست که چه کسی در پس حملات ارتش سوریه بوده و یا اینکه تا چه اندازه قدرتمند است، به صراحت می گویم که شما در امان نخواهید بود.

اردوغان در ادامه مدعی شد: در ادلب نیروهای سوری تحت حمایت روسیه و ایران بصورت مرتب به غیرنظامیان حمله می نمایند و خون آنها را به زمین می ریزند.

این اظهارات اردوغان در حالی است که ارتش ترکیه بدون داشتن مجوز وارد خاک سوریه شده و به بهانه مبارزه با تروریسم بخش های از خاک این کشور را به اشغال خود درآورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 723

به "نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید