نشست مدیرعامل باشگاه سایپا با صادقی

به گزارش شهر سرگرمی، نشست سرمربی تیم فوتبال سایپا با مدیرعامل و مدیران ارشد این باشگاه صبح امروز برگزار گردید.

نشست مدیرعامل باشگاه سایپا با صادقی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، جلسه مدیران ارشد باشگاه سایپا و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور مصطفی مدبر مدیرعامل، مرتضی فراهانی قائم مقام، احمد مددی معاون ورزش، حسین خوش نظر مدیر تیم و ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار گردید.

مصطفی مدبر در این نشست به بازآرایی و ساختارسازی به منظور ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان باآیندهه و جوان در فصل جاری تیم فوتبال سایپا تأکید کرد و در ادامه گفت: هدف تیم فوتبال بزرگسالان در فصل 99-98 حضور پرقدرت در لیگ برتر و کسب نتایج در خور و شایسته باشد، براین اساس استفاده از بازیکنان مجرب در کنار دیگر بازیکنان جوان و خوش آیندهه تیم قطعاً به ایجاد تیمی پرقدرت و با صلابت و منسجم منجر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه بر شفاف سازی قراردادها، نظم و انضباط و اخلاق تیمی، احیای روابط باشگاه سایپا و تیم فوتبال و ارتقا بیش از پیش صندلی سایپا تأکید کرد.

در این جلسه ابراهیم صادقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت باشگاه و کارمندان باشگاه سایپا گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد و زحمات باشگاه سایپا را در فصل آینده به بهترین نحو بدهم.

وی توضیح داد: با همراهی باشگاه سایپا در فصل آینده یک تیم پرقدرت و آینده دار خواهیم ساخت تا فضا برای معرفی فوتبالیست های آیندهه دار و بااخلاق به فوتبال ایران فراهم گردد.

در سرانجام این جلسه ابراهیم صادقی به ارائه گزارش از روند فعالیت تیم در فصل 98-1397 و نقاط ضعف و قوت بازیکنان پرداخت تا سایپا با برنامه ریزی های مدون نوزدهمین دوره لیگ برتر کشور را با حضور پرقدرت خود شروع کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 153

به "نشست مدیرعامل باشگاه سایپا با صادقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرعامل باشگاه سایپا با صادقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید