نایب قهرمانی تکواندوی میکس ایران در جام جهانی

به گزارش شهر سرگرمی، تیم تکواندوی ایران در فینال مسابقات تیمی جام جهانی 2019 نتیجه را برابر نماینده میزبان واگذار کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

نایب قهرمانی تکواندوی میکس ایران در جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جام جهانی 2019 از روز جمعه - یکم شهریورماه با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در ووشی چین آغاز شد و امروز (یکشنبه - 3 شهریورماه) به پایان رسید.

رقابت های تیمی مشترک امروز پیگیری شد؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده کشورمان در مرحله فینال نتیجه را برابر نماینده میزبان واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی این رویداد را به نام خود ثبت نمود.

هوگوپوشان ایران در اولین دیدار پیروز شدند ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه 47 بر 13 شکست دهند و در ادامه نیز برابر تیم روسیه در پایان دیداری حساس با نتیجه 41 بر 38 به برتری رسیدند. نمایندگانایران در فینال نتیجه را 50 بر 26 به چین واگذار کردند و نایب قهرمان شدند.

تیم چین قهرمان شد و تیم های ترکیه و روسیه مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان بودند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه کردند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت پرداختند. سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم اول مستقیما در مسابقات تیمی بازی های المپیک 2020 - توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می شود، حضور پیدا می کند.

این رقابت ها 8G است و به تیم های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 246

به "نایب قهرمانی تکواندوی میکس ایران در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمانی تکواندوی میکس ایران در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید