مسکو: ارتش آمریکا 300 کامیون حامل سلاح را به شمال سوریه منتقل کرد

به گزارش شهر سرگرمی، وزارت دفاع روسیه از انتقال 13 کاروان نظامی آمریکا شامل 300 کامیون حامل سلاح از عراق به شمال شرق سوریه خبر داد.

مسکو: ارتش آمریکا 300 کامیون حامل سلاح را به شمال سوریه منتقل کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المنار، مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه روز سه شنبه در سخنانی گفت که ارتش آمریکا از ابتدای سال 2020 تا به امروز، 13 کاروان نظامی خود را از عراق به شمال شرق سوریه منتقل کرده است.

اولیگ ژورالوف رئیس مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه اضافه نمود: ازاین تجهیزات جنگی علیه نیروهای ارتش ترکیه و غیرنظامیان محلی سوریه استفاده می شود.

وی شرح داد: از ابتدای سال 2020 تا به امروز، 13 کاروان نظامی شامل 80 خودروی زرهی و بیش از 300 کامیون حامل سلاح ها و مهمات از عراق وارد سوریه شدند.

مسئول روسی تاکید کرد که از این تجهیزات آمریکایی در حمله تعدادی از گروه های تروریستی مستقر در شرق فرات به یگان های ارتش ترکیه در شمال سوریه و غیرنظامیان سوریه استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 745

به "مسکو: ارتش آمریکا 300 کامیون حامل سلاح را به شمال سوریه منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: ارتش آمریکا 300 کامیون حامل سلاح را به شمال سوریه منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید