مدیریت کرونا جانسون را با سقوط بی سابقه محبوبیت روبرو کرد

به گزارش شهر سرگرمی، فارس نوشت: بر اساس سه نظرسنجی جدید در انگلیس، نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا در انگلیس موجب افت محبوبیت بوریس جانسون نخست وزیر این کشور شده است.

مدیریت کرونا جانسون را با سقوط بی سابقه محبوبیت روبرو کرد

به نوشته خبرگزاری رویترز، بیشترین افزایش نارضایتی از عملکرد دولت جانسون در نظرسنجی موسسه سِرویشن مشهود است که طبق نتایج آن حمایت از حزب محافظه کار با 4 درصد کاهش نسبت به نظرسنجی قبلی به 41 درصد رسیده است.

در مقابل، بر اساس نتایج این نظرسنجی که 22 تا 26 می (2 تا 6 خرداد) برگزار گشت، میزان محبوبیت حزب کارگر انگلیس به رهبری کر استارمر با 5 درصد افزایش، به 39 درصد رسیده است.

همچنین نظرسنجی موسسات آپینیوم و دلتاپُل که 4 و 5 ژوئن برگزار گشت نشان می دهد محبوبیت حزب محافظه کار تنها 3 درصد بیشتر از حزب کارگر است.

بر اساس این نظرسنجی، 47 درصد از انگلیسی ها با نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا در این کشور از سوی دولت مخالف هستند و در مقابل 34 درصد مدیریت دولت جانسون را قابل قبول می دانند.

از سوی دیگر نتیج بررسی های شرکت تحقیقات بازار کانتار نشان می دهد مردم انگلیس نسبت به مردم دیگر کشورهای عضو گروه 7 به میزان بیشتر و فزاینده ای در حال از دست دادن اعتماد خود نسبت به دولت هستند.

به نوشته رویترز به نقل از مقامات انگلیس، تا کنون بیش از 50 هزار نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1004

به "مدیریت کرونا جانسون را با سقوط بی سابقه محبوبیت روبرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت کرونا جانسون را با سقوط بی سابقه محبوبیت روبرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید