مبلغ اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، برگزاری دیدارهای خانگی دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی در ازای پرداخت مبلغی به عنوان اجاره بها انجام می شود. این اجاره بها از طرف مسئولان این دو باشگاه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پرداخت خواهد شد.

مبلغ اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس مشخص شد

معمولا اجاره ورزشگاه آزادی برای هر فصل لیگ برتر فوتبال بر اساس کارشناسی رسمی و با افزایش 10 تا 20 درصدی نسبت به فصل قبل محاسبه می شود کمااینکه سال قبل رقم اجاره آزادی برای سرخابی ها با افزایش بیش از 40 میلیون تومانی تعیین شد.

برای فصل نوزدهم لیگ برتر که یک هفته از شروع آن گذشته است اما هنوز رقم جدید اجاره ورزشگاه آزادی نهایی نشده است. به همین دلیل فعلا پرداخت اجاره بهایی مشابه سال گذشته برای سرخابی ها اعمال می شود تا زمانیکه رقم جدید کارشناسی و تعیین شود.

قدرت الله سیف مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در گفت وگو با خبرنگاران در این زمینه گفت: تعیین رقم اجاره بهای ورزشگاه آزادی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام می شود به این صورت که کارشناسان رسمی دادگستری، رقمی را کارشناسی و به شرکت اعلام می کنند. بر اساس آن، مسئولان شرکت نیز قرارداد لازم را با مسئولان باشگاه منعقد می کنند.

وی با بیان اینکه از رقم کارشناسی نهایی شده توسط کارشناسان دادگستری برای فصل جدید اطلاعی ندارم، ادامه داد: لیگ نوزدهم را با اجاره مشابه سال قبل برای دو تیم پرسپولیس و استقلال شروع کردیم؛ فعلاً طبق قرارداد قبلی، زمین در اختیار این دو تیم قرار داده می شود اما تا 15 روز آینده قراردادهای جدید در امور قراردادهای شرکت توسعه منعقد می شود سپس بر اساس قرارداد جدید، همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای دیدارهای خانگی دو تیم پرسپولیس و استقلال در شروع لیگ نوزدهم 112 میلیون تومان است. این رقم سال گذشته بعد از گذشت چند هفته از شروع لیگ هجدهم و در آستانه فینال آسیایی پرسپولیس برابر کاشیما برای سرخابی ها مصوب شد.

پیش از آن اجاره بهای تیم های پرسپولیس و استقلال بابت بازی در ورزشگاه آزادی 70 میلیون تومان بود اما این رقم با افزایش بیش از 40 میلیون تومانی به 112 میلیون تومان رسید.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حالی اجاره بهای سرخابی ها بابت دیدارهای خانگی لیگ نوزدهم را هنوز تغییر نداده که این دو تیم بدهی هایی به ورزشگاه آزادی و بابت دیدارهای خود در فصول قبل دارند.

سیف در این رابطه به خبرنگاران گفت: البته موضوع بدهی یک مقوله همیشگی در مجموعه ورزشی آزادی است؛ نه تنها سرخابی ها بلکه سایر فدراسیون هایی که در این مجموعه مستقر هستند یا به نوعی با ما سر و کار دارند هم بدهی دارند. بعضاً بدهی ها تسویه شده اما مجدد بدهی های جدیدی ایجاد شده است. موضوع مهم این است که بدهی مانع ارائه خدمات نشده حتی در مورد پرسپولیس و استقلال.

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی از اعلام مبلغ بدهی دو تیم پرسپولیس و استقلال امتناع و شرح داد: موضوع مهم این است که پرسپولیس و استقلال به ما بدهکارند اما اینکه عدد و رقمی را اعلام کنیم، تنها باعث ایجاد حاشیه می شود بخصوص که این دو تیم لیگ را تازه شروع کرده اند و نیازمند شرایط آرام برای ادامه کار هستند؛ قصد ما هم عدم شفاف سازی نیست. درواقع عدم شفاف سازی زمانی اتفاق می افتد که در مرجع رسمی بخواهیم پنهان کاری کنیم. الان به دلیل حفظ روحیه، تمایلی به اعلام عدد و رقم نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 240

به "مبلغ اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید