مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی کنیم!

به گزارش شهر سرگرمی، فرهاد حمیداوی درباره مبتلایان به کرونا گفت: دو نفر از اعضای تیم ما در گذشته کرونا گرفته اند، اما دوره درمانشان گذشته و مسئله ای ندارند. یک نفر قبل از شروع لیگ و یک نفر بعد از شروع لیگ، اما تا این لحظه شخصی کرونایی نیست. هر هفته تست کرونا می گیریم و قبل از پرواز از بازیکنان تست گرفتیم. پرواز ما چارتر است که برای کسی اتفاقی نیفتد.

مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی کنیم!

حمیداوی ادامه داد: هدف ما کسب سهمیه است. یک روز می گفتند حمیداوی پول نمی دهد، اما بیشترین پرداختی را داشتیم. تمام اتفاقات امروز و کرونای سایر باشگاه ها را پیش بینی کرده بودیم. 4 ماه پیش گفتم اگر کرونا هم نباشد بازیکنان مصدوم می شوند و تا امروز چند مورد پارگی رباط داشتیم. امروز به اقای مهدی گفتم اگر قرار است بازی تیمی به تعویق بیفتد ما بازی نمی کنیم و می گوییم اصلا تمام تیم ما کرونا گرفته اند. شخص آقای بهاروند به من گفت اگر تمام تیم هم کرونا بگیرند باید از بازیکنان جوانان استفاده شود. نمی شود ما بازی کنیم و دیگران نه.

او در گفتگو با برنامه از فوتبال چه خبر در رادیو ورزش ادامه داد: پروتکل ها اجرا شود؟ فقط در هواپیما غذا نمی دهند! شما را به خدا به مسئولین بگویید امکانات نداریم. وزیر بهداشت می گوید این افتضاح را نمی شود جمع کرد، اما به ما گفتند هر تیمی بازی نکند شدیدا جریمه می شود. ما هم تابع هستیم و کاری نداریم که کسی کرونا بگیرد. امیدوارم سازمان لیگ حالا دیگر بازی ها را تمام و کمال اجرا کند.

مالک شهرخودرو گفت: از روز اول پیشنهاد دادیم مسابقات مانند جام جهانی در یک شهر برگزار شود، اما گوش نکردند. قرار بود کل مشهد تعطیل شود. چگونه تمرین کنیم؟ همه با تاکسی به زمین تمرین می آیند. یک نفر از بازیکنان ویروس بگیرد تمام است. بار ها قبل از لیگ گفتم بازی نکنیم، اما حالا از همه گله مندم که می گویند ما کرونایی داریم و بازی نمی کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1052

به "مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک شهرخودرو تهدید کرد؛ ما هم بازی نمی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید