ماجدی: آقای رویانیان، ممنون که استقلال را ملی دیدید، هدف استقلال گل نخوردن بود

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: سرپرست تیم فوتبال استقلال از اینکه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار استقلال مقابل بوریرام تایلند را بازی ملی دانست و به استادیوم آمد، قدردانی کرد.

ماجدی: آقای رویانیان، ممنون که استقلال را ملی دیدید، هدف استقلال گل نخوردن بود

میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل بوریرام تایلند در مرحله دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: درست است که استقلال می توانست بهتر بازی کند اما هدف ما گل نخوردن در خانه بود که خوشبختانه گلی هم دریافت نکردیم.

وی با اشاره به نتایج سایر تیم ها در این مرحله اضافه نمود: در این مرحله تنها تیم گوانگژوی چین توانسته در زمین خود با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست دهد. این موضوع نشان می دهد تیم هایی که در این مرحله حضور دارند، بسیار قدرتمند هستند و حضور استقلال در این مرحله کار راحتی نبود. با این حال باید تیم بوریرام را با گل های بیشتری بدرقه می کردیم تا با آسودگی خاطر بیشتری به تایلند می رفتیم.

سرپرست استقلال درباره پرتاپ بطری های آب از سوی بعضی تماشاگران به داخل زمین نیز گفت: متاسفانه این اتفاق برای چندمین بار است که از سوی عده ای، از ضلع جنوب شرقی استادیوم، درست زمانی که بازیکنان قصد زدن ضربه کرنر را دارند، رخ می دهد. آنها نه هوادار استقلال هستند، نه هوادار پرسپولیس و به نظر می رسد اصلا علاقه ای به فوتبال ندارند و قصدشان تخریب تیم استقلال است.

ماجدی توضیح داد: این مسائل نمره منفی برای ایران و استقلال به همراه داشته و دودش قطعا به چشم ما خواهد رفت. با این وجود از یگان ویژه تشکر می کنیم که فضای خوبی برای این بازی به وجود آوردند تا مسئله ای برای این بازی و تیم تایلندی به وجود نیاید.

وی درباره بازی برگشت مقابل بوریرام تایلند نیز گفت: ابتدا باید بگویم از سازمان لیگ یک ماه و نیم پیش تقاضا کردیم 2 دیدار ما در فاصله بازی با بوریرام را در لیگ برتر به تعویق بیاندازند. از آنها خواستیم بازی سوم مرداد را به چهارم و بازی روز هفتم را به هشتم مرداد تغییر دهند اما هنوز هیچ جوابی به ما نداده اند.

سرپرست استقلال ادامه داد: استقلال تنها نماینده ایران است و برای اینکه به بازیکنان استراحت بدهیم چنین خواسته ای را مطرح کردیم. اعتقادم این است که بازیکنان نباید خسته شوند و اگر استراحت کافی نداشته باشند، ممکن است مصدوم شوند و نتوانیم با تمام توان به تایلند برویم.

ماجدی در خاتمه با تشکر از حضور محمد رویانیان در استادیوم برای حمایت از استقلال، گفت: آقای رویانیان از شما تشکر می کنیم که بازی روز چهارشنبه استقلال را بازی ملی قلمداد کردید و به استادیوم آمدید. از طرفی وقتی پرسپولیس به آسیا برود ما و مدیران استقلال نیز باید برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم برویم چرا که دیگر رنگ ها مطرح نیست و اسم ایران در میان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 309

به "ماجدی: آقای رویانیان، ممنون که استقلال را ملی دیدید، هدف استقلال گل نخوردن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: آقای رویانیان، ممنون که استقلال را ملی دیدید، هدف استقلال گل نخوردن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید