لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ در خانه تاتنهام نیمی از راه صعود را طی کرد، آتالانتا مقابل والنسیا به شگفتی سازی اش ادامه داد

به گزارش شهر سرگرمی، تیم های فوتبال راسنبال لایپزیگ و آتالانتا مقابل رقبایشان به فزونی دست یافتند.

لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ در خانه تاتنهام نیمی از راه صعود را طی کرد، آتالانتا مقابل والنسیا به شگفتی سازی اش ادامه داد

جهت دریافت خدمات آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، شب دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با رجحان تیم های راسنبال لایپزیگ و آتالانتا به سرانجام رسید.

تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ مزد آغاز خوبش در بازی در خانه تاتنهام را گرفت و با پنالتی ورنر در دقیقه 58 به رجحان یک - صفر مقابل تیم مورینیو دست یافت و نیمی از راه صعود را طی کرد.

در بازی همزمان، آتالانتا در ادامه شگفتی سازی هایش در استادیوم سن سیرو که این فصل میزبان بازی هایش در اروپاست، 4 - یک والنسیا را برد و به صعود نزدیک شد. هاتبوئر در دقیقه 16 و ایلیسیچ در دقیقه 42 برای آتالانتا گل زدند و این تیم با رجحان 2 - صفر به رختکن رفت. فرایند خوب میزبان در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم 2 بار دیگر توسط فرولر در دقیقه 57 و هاتبوئر در دقیقه 62 به گل رسید. والنسیا با تنها گل چریشف در دقیقه 66 از اختلاف کاست و در نهایت آتالانتا به رجحان 4 - یک دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 673

به "لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ در خانه تاتنهام نیمی از راه صعود را طی کرد، آتالانتا مقابل والنسیا به شگفتی سازی اش ادامه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ در خانه تاتنهام نیمی از راه صعود را طی کرد، آتالانتا مقابل والنسیا به شگفتی سازی اش ادامه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید